بنر بالای صفحه
روان شناسی خشم
روان شناسی خشم

فروش ویژه

کتاب روان شناسی خشم

معرفی کتاب روان شناسی خشم

(2)
کتاب روان شناسی خشم، اثر کارول تاوریس ، با ترجمه احمد تقی پور - سعید درودی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1399 توسط انتشارات دایره ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 225,000 22%

175,500

225,000 22% 175,500

محصولات مرتبط

(1)
22%
فروش ویژه
(1)
1%
(2)
18%
فروش ویژه
(6)
19%
فروش ویژه
(4)
19%
فروش ویژه
(4)
19%
فروش ویژه
(2)
قیمت قبل
(9)
21%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • خشم چیست و راههای مبارزه با آن چه می‌تواند باشد؟ نویسندة این کتاب معتقد است که بررسی خشم ضروری است زیرا خشم نیز مانند محبت می‌تواند هم بسیار خوب و هم خیلی بد باشد. به گمان وی اگر خشم را از نظر «دورنمای مختلف خشم» بررسی کنیم، خیلی بهتر می‌توان به دوام خشم و انواع مختلف آن پی برد. نویسنده در این کتاب با بیان داستهای واقعی سعی بر آن دارد تا ریشة اصلی خشم را پیدا نموده و راهی اساسی برای جلوگیری از بروز این حالت پیدا نماید

مشخصات محصول

نویسنده: کارول تاوریس ویرایش: -
مترجم: احمد تقی پور - سعید درودی تعداد صفحات: 460
انتشارات: دایره وزن: 510
شابک: 9789646839113 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار 1399

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

کارول تاوریس

کارول تاوریس

در حال حاضر مطلبی درباره کارول تاوریس نویسنده روان شناسی خشم در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

احمد تقی پور

در حال حاضر مطلبی درباره احمد تقی پور مترجم کتاب روان شناسی خشم در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

احمد تقی پور

سعید درودی

در حال حاضر مطلبی درباره سعید درودی مترجم کتاب روان شناسی خشم در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

سعید درودی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید