برنامه ریزی درسی برای تدریس و یادگیری بهتر
برنامه ریزی درسی برای تدریس و یادگیری بهتر

کتاب برنامه ریزی درسی برای تدریس و یادگیری بهتر

معرفی کتاب برنامه ریزی درسی برای تدریس و یادگیری بهتر

(2)
کتاب برنامه ریزی درسی برای تدریس و یادگیری بهتر، اثر ویلیام ام. الکساندر - ج. گالن سیلور - آرتوجی ، با ترجمه دکتر غلامرضا خوی‌نژاد ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1380 توسط انتشارات سمت ، به چاپ رسیده است. این محصول به تیراژ 4,400 جلد، در قطع و اندازه‌ی وزیری، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
ناموجود

این محصول ممکن است با عنوان یا انتشارات دیگری موجود باشد، مجموعه آنها را اینجا ببینید.

دسته بندی های مرتبط با این محصول را هم ببینید

کتابهای آموزش و پرورش، معلمی، دبیری

محصولات مرتبط

(2)
قیمت قبل
(4)
1%
(2)
3%

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • مقدمه‌ای بر ترجمه کتاب
  • پیشگفتار
  • 1ـ طرحریزی برنامه درسی ـ یک نگاه کلی
  • 2ـ فرایندها و نقشها در طرحریزی برنامه درسی
  • 3ـ اطلاعات لازم برای طرحریزی برنامه درسی
  • 4ـ تعریف هدفهای کلی و هدفهای عینی
  • 5ـ گزینش الگوهای مناسب برنامه درسی
  • 6ـ طرحریزی اجرای برنامه درسی: آموزش
  • 7ـ ارزشیابی برنامه درسی
  • 8ـ طرحریزی برنامه درسی و آینده
  • واژه‌نامه انگلیسی ـ فارسی
  • واژه‌نامه فارسی ـ انگلیسی
  • فهرست نامها
  • فهرست موضوعی

مشخصات محصول

نویسنده: ویلیام ام. الکساندر - ج. گالن سیلور - آرتوجی ویرایش: -
مترجم: دکتر غلامرضا خوی‌نژاد تعداد صفحات: 620
انتشارات: سمت وزن: 934
شابک: تیراژ: 4400
اندازه (قطع) : وزیری سال انتشار 1380

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

این اثر کتابی است درسی برای دانشجویان و مأخذی است برای افرادی که به طور حرفه‌ای در طرح ریزی برنامه‌های تربیتی و در هر محیطی شرکت دارند.

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

علی‌رغم تفاوت‌های بسیار میان مردم و کشورهای مختلف جهان، امروز ما با دو نوع انسان متمایز مواجه هستیم. یکی انسانی که از علوم و تکنولوژی و مزایای تمدن جدید بهره‌مند است و دیگری انسانی که گرفتار فقر و ناآگاهی است. آنچه سبب این دوگانگی شده، اختلاف در برخورداری از جریان تعلیم و تربیت برنامه‌ریزی شده است. ما به برکت فرهنگ و معتقدات دیرین و اصیل خود بر این باوریم که رشدیافتگی و فرهنگ و دانش و مهارت که مصالح اصلی بنای سعادت ماست، صرفاً در یک محیط تعلیم و تربیت سالم و پیشرفته به دست می‌آید و چنین محیطی موقعی فراهم خواهد شد که فرهنگ و تمدن و علوم و تکنولوژی مدوّن، با برنامه‌ریزی سنجیده آموزشی و درسی انجام گیرد. اصول برنامه‌ریزی درسی که در این کتاب ارزشمند توصیف و عرضه شده است، در اجرای برنامه‌های تربیتی در هر محیطی کاربرد دارد.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

ویلیام ام. الکساندر

ویلیام ام. الکساندر

در حال حاضر مطلبی درباره ویلیام ام. الکساندر نویسنده برنامه ریزی درسی برای تدریس و یادگیری بهتر در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


ج. گالن سیلور

ج. گالن سیلور

در حال حاضر مطلبی درباره ج. گالن سیلور نویسنده برنامه ریزی درسی برای تدریس و یادگیری بهتر در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


آرتوجی

آرتوجی

در حال حاضر مطلبی درباره آرتوجی نویسنده برنامه ریزی درسی برای تدریس و یادگیری بهتر در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

دکتر غلامرضا خوی‌نژاد

در حال حاضر مطلبی درباره دکتر غلامرضا خوی‌نژاد مترجم کتاب برنامه ریزی درسی برای تدریس و یادگیری بهتر در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

دکتر غلامرضا خوی‌نژاد

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید