بنر بالای صفحه
انسانشناسی عمومی
انسانشناسی عمومی

کتاب انسانشناسی عمومی

معرفی کتاب انسانشناسی عمومی

(2)
کتاب انسانشناسی عمومی، اثر اصغر عسکری خانقاه ، با ترجمه مترجم هوشنگ طالبی - محمدحسین علامت ساز - آیت الله موسوی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات سمت ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی وزیری، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 170,000 13%

147,900

170,000 13% 147,900

محصولات مرتبط

(4)
26%
فروش ویژه
(4)
3%
(2)
1%
(6)
26%
فروش ویژه
(5)
3%
(7)
21%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه
(2)
25%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • این کتاب برای دانشجویان رشته جامعه‌شناسی در مقطع کارشناسی به عنوان منبع اصلی درس «مبانی انسان‌شناسی» به ارزش 2 واحد تدوین شده است.

مشخصات محصول

نویسنده: اصغر عسکری خانقاه ویرایش: -
مترجم: مترجم هوشنگ طالبی - محمدحسین علامت ساز - آیت الله موسوی تعداد صفحات: 584
انتشارات: سمت وزن: 883
شابک: 9789644594007 تیراژ:
اندازه (قطع) : وزیری سال انتشار -

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

پیشگفتار

فصل اول: انسان‌شناسی، شاخه‌ها، تاریخ و رابطه آن با علوم دیگر

فصل دوم: ژنتیک و تطور

فصل سوم: نخستیهای معاصر

فصل چهارم: فسیلهای نخستیها و انسان

فصل پنجم: اختلافات انسانی و نژاد

فصل ششم: باستان‌شناسی و روشهای آن

فصل هفتم: فرهنگ اولیه انسان

فصل هشتم: کشاورزی و رام کردن حیوانات

فصل نهم: آغاز شهرنشینی و تمدن

فصل دهم: مفهوم فرهنگ

فصل یازدهم: مکاتب فکری در انسان‌شناسی فرهنگی

فصل دوازدهم: زبان و فرهنگ

فصل سیزدهم: روانشناسی و فرهنگ

فصل چهاردهم: معاش و به دست آوردن غذا

فصل پانزدهم: نظامهای اقتصادی

فصل شانزدهم: ... خانواده و ازدواج

فصل هفدهم: خویشاوندی

فصل هجدهم: طبقات سنی، تمایلات مشترک و طبقه‌بندی اجتماعی

فصل نوزدهم: سازمان سیاسی و کنترل اجتماعی در جوامع انسانی

فصل بیستم: مذهب

فصل بیست و یکم: هنر

فصل بیست و دوم: تغییر فرهنگ و الگوهای آن

فصل بیست و سوم: انسان‌شناسی کاربردی و آینده انسان‌شناسی

منابع و مآخذ

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

اصغر عسکری خانقاه

اصغر عسکری خانقاه

در حال حاضر مطلبی درباره اصغر عسکری خانقاه نویسنده انسانشناسی عمومی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

مترجم هوشنگ طالبی

در حال حاضر مطلبی درباره مترجم هوشنگ طالبی مترجم کتاب انسانشناسی عمومی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

مترجم هوشنگ طالبی

محمدحسین علامت ساز

در حال حاضر مطلبی درباره محمدحسین علامت ساز مترجم کتاب انسانشناسی عمومی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

محمدحسین علامت ساز

آیت الله موسوی

در حال حاضر مطلبی درباره آیت الله موسوی مترجم کتاب انسانشناسی عمومی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

آیت الله موسوی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید