بنر بالای صفحه
مبانی و پایه هنرهای تجسمی
مبانی و پایه هنرهای تجسمی

فروش ویژه

کتاب مبانی و پایه هنرهای تجسمی

معرفی کتاب مبانی و پایه هنرهای تجسمی

(5)
کتاب مبانی و پایه هنرهای تجسمی در مدرسه بازل سوئیس، اثر مان فرد مایر ، با ترجمه عربعلی شروه ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات شباهنگ ، به چاپ رسیده است. این محصول به تیراژ 1,000 جلد، در قطع و اندازه‌ی رحلی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 580,000 26%

429,200

580,000 26% 429,200
دسته بندی های مرتبط با این محصول را هم ببینید

هنر هنرهای تزیینی و صنایع دستی

محصولات مرتبط

(5)
13%
(2)
3%
(1)
5%
(1)
6%
(6)
26%
فروش ویژه
(5)
21%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه

مشخصات محصول

نویسنده: مان فرد مایر ویرایش: -
مترجم: عربعلی شروه تعداد صفحات: 384
انتشارات: شباهنگ وزن: 990
شابک: 9789646127197 تیراژ: 1000
اندازه (قطع) : رحلی سال انتشار -

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

برنامه‌ی مبانی طراحی در مدرسه‌ی بازل سوئیس نوعی برنامه آموزش بنیانی در هنر و طراحی است. این برنامه آموزشی از یک سلسله دوره‌های مرتبط و دارای اهمیت یکسان تشکیل شده می‌شوند. از موضوعات درسی این برنامه می‌توان به تمرین‌هایی در عرصه فرم، زیبا شناسی و مفاهیم اشاره کرد که جملگی به منظور تعمیق حساسیت بصری و تاکتیکی، ادراک صوری، مهارت و چیرگی در بهره گیری از دست‌ها و درک شفاف فرآیندهای خلاقانه و شکوفایی استعدادهای فردی هنرجویان طراحی هنرجویان طراحی شده‌اند. در این برنامه امکان انتخاب یکی از رشته‌های آموزش تخصصی طراحی گرافیک، عکاسی، طراحی حروف، ... طلاسازی، سفالگری، هنرهای زیبا، مجسمه سازی و دیگر رشته‌های مرتبط با این رشته‌ها را به هنرجویان می‌دهد.


هنرجویان برای پذیرفته شدن در این برنامه باید حداقل 15 ساله باشند، در امتحان ورودی قبول شوند و در تمام کلاس‌ها حضور یابند. این برنامه‌ی یک‌ساله به صورت هفتگی 42 ساعت کار در کلاس برگزار می‌ شود. تمام کلاس‌ها در محل مدرسه تشکیل می‌شوند و حداکثر هنرجویان حاضر در هر کلاس 24 نفر است.


بیشتر استادان این مدرسه در رشته‌ی خود صاحب تخصص و کارشناسی خبره و فعال در عرصه هنرهای بصری و خلاقیت هستند. در کل این برنامه، دسترسی به مربیان و معلمان در موارد نیاز به مشاوره فردی و گروهی امکان‌پذیر است، تا بدین ترتیب اطمینان حاصل شود که تک‌تک هنرجویان از فرصت برابر در یک آموزش موفقیت‌آمیز برخوردار هستند. روابط مربیان و هنرجویان از یک دوره به دوره دیگر فرق می کند. این فرآیند می‌تواند در چندین جهت پیش رود: خطی، از اصول ساده به پیشرفته؛ نقطه‌ای، مجموعه‌ای از تجارب برگرفته از تکالیف اجرا شده‌ی فردی؛ عالی، تحلیل از توالی‌های تغییر و تحول در جهت فرآیند خلاقیت.


معیارهای برنامه در این مجموعه به صورت خلاصه بیان شده و مراحل کار، به شکلی گویا و قابل فهم به صورت مرحله‌ای به ترتیب تشریح شده است. برای روشن شدن ارتباطات درونی موجود بین این دوره ها، آن‌ها را براساس فرآیند خاص تدریس یادگیری طبقه‌بندی کرده‌ایم. کل این برنامه بصری و خلاقیت در قالب چهار جلد کتاب که هر جلد می‌تواند به صورت مستقل مورد استفاده قرار گیرد، برای نخستین بار  در یک مجلد ارائه شده است. هر یک از کتاب‌ها شامل یک مقدمه، توضیحات مربوط به هر دوره و تصاویر تفصیلی می‌باشند.


منبع: ناشر کتاب

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

مان فرد مایر

مان فرد مایر

در حال حاضر مطلبی درباره مان فرد مایر نویسنده مبانی و پایه هنرهای تجسمی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

عربعلی شروه

در حال حاضر مطلبی درباره عربعلی شروه مترجم کتاب مبانی و پایه هنرهای تجسمی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

عربعلی شروه

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید