بنر بالای صفحه
راهنمای آزمایشگاهی برای رشد و تکامل حرکتی در طول عمر
راهنمای آزمایشگاهی برای رشد و تکامل حرکتی در طول عمر

کتاب راهنمای آزمایشگاهی برای رشد و تکامل حرکتی در طول عمر

معرفی کتاب راهنمای آزمایشگاهی برای رشد و تکامل حرکتی در طول عمر

(5)
کتاب راهنمای آزمایشگاهی برای رشد و تکامل حرکتی در طول عمر، اثر کاتلین ام. هی وود ، با ترجمه دکتر عباس بهرام - سهرابی - ‌ صابری کاخکی - لطفی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات سمت ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی وزیری، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 58,000 11%

51,620

58,000 11% 51,620

محصولات مرتبط

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • این کتاب برای دانشجویان رشته تربیت‌بدنی در مقطع کارشناسی به عنوان منبع اصلی درس «راهنمای آزمایشگاهی برای رشد و تکامل حرکتی» به ارزش 2 واحد تدوین شده است. امید است علاوه بر جامعه دانشگاهی، سایر علاقه‌مندان نیز از آن بهره‌مند شوند.

مشخصات محصول

نویسنده: کاتلین ام. هی وود ویرایش: -
مترجم: دکتر عباس بهرام - سهرابی - ‌ صابری کاخکی - لطفی تعداد صفحات: 156
انتشارات: سمت وزن: 272
شابک: 9789644595486 تیراژ:
اندازه (قطع) : وزیری سال انتشار -

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

مقدمه مترجمان

پیشگفتار

مقدمه

بخش اول: نمو جسمانی و بالیدگی

آزمایشگاه 1: ارزیابی بالیدگی اسکلتی

آزمایشگاه 2: ارزیابی میزان نمو

آزمایشگاه 3: اندازه‌گیری وسعت نمو

بخش دوم: ارزیابی رشد حرکتی اولیه

آزمایشگاه 4: مشاهده حرکتهای پایه‌ای

آزمایشگاه 5: مشاهده رشد حرکتی کودک نوپا

بخش سوم: ارزیابی مهارتهای حرکتی اساسی

آزمایشگاه 6: ارزیابی سطح رشدی دویدن

آزمایشگاه 7: ارزیابی سطح رشدی پرش طول جفتی

آزمایشگاه 8: ارزیابی سطح رشدی لی‌ لی کردن

آزمایشگاه 9: ارزیابی سطح رشدی پرتاب کردن

آزمایشگاه 10: ارزیابی سطح رشدی ضربه ... زدن با دست از پهلو

آزمایشگاه 11: ارزیابی سطح رشد گرفتن

آزمایشگاه 12: فرض یک توالی رشد

چهارم: ارزیابی مهارتها از طریق کمیت و دشواری تکلیف

آزمایشگاه 13: ارزیابی پیشرفت کمّی

آزمایشگاه 14: پیگیری پالایش مهارت از طریق تجزیه و تحلیل تکلیف

بخش پنجم: ارزیابی همبستگیهای رشد حرکتی

آزمایشگاه 15: آزمون رشد ادراکی ـ حرکتی

آزمایشگاه 16: بررسی رشد استقامت قلبی ـ عروقی

آزمایشگاه 17: بررسی روندهای رشد قدرت

آزمایشگاه 18: ارزیابی انعطاف‌پذیری در سالمندی

آزمایشگاه 19: بررسی سرعت پردازش حافظه در طول عمر

آزمایشگاه 20: بررسی نقش قالبی جنس

ضمیمه الف: صدکهای دور سر

ضمیمه ب: فهرست مشاهدات

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

کاتلین ام. هی وود

کاتلین ام. هی وود

در حال حاضر مطلبی درباره کاتلین ام. هی وود نویسنده راهنمای آزمایشگاهی برای رشد و تکامل حرکتی در طول عمر در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

دکتر عباس بهرام

در حال حاضر مطلبی درباره دکتر عباس بهرام مترجم کتاب راهنمای آزمایشگاهی برای رشد و تکامل حرکتی در طول عمر در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

دکتر عباس بهرام

سهرابی

در حال حاضر مطلبی درباره سهرابی مترجم کتاب راهنمای آزمایشگاهی برای رشد و تکامل حرکتی در طول عمر در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

سهرابی

‌ صابری کاخکی

در حال حاضر مطلبی درباره ‌ صابری کاخکی مترجم کتاب راهنمای آزمایشگاهی برای رشد و تکامل حرکتی در طول عمر در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

‌ صابری کاخکی

لطفی

در حال حاضر مطلبی درباره لطفی مترجم کتاب راهنمای آزمایشگاهی برای رشد و تکامل حرکتی در طول عمر در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

لطفی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید