بنر بالای صفحه
انگلیسی برای دانشجویان مدیریت خدمات بهداشتی 1
انگلیسی برای دانشجویان مدیریت خدمات بهداشتی 1

کتاب انگلیسی برای دانشجویان مدیریت خدمات بهداشتی 1

معرفی کتاب انگلیسی برای دانشجویان مدیریت خدمات بهداشتی 1

(2)
کتاب انگلیسی برای دانشجویان مدیریت خدمات بهداشتی (1)، اثر دکتر سجادی - منصوره توتونچی - امین لاری - دکتر کشتکاران ، با ترجمه مترجم حسین غلامی - وجیهه رضوانی - شهرام همت زاده ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات سمت ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی وزیری، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 96,000 11%

85,440

96,000 11% 85,440

محصولات مرتبط

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • این کتاب برای دانشجویان رشته مدیریت خدمات بهداشتی در مقطع کارشناسی به عنوان منبع اصلی درس «زبان تخصصی» به ارزش 2 واحد تدوین شده است.

مشخصات محصول

نویسنده: دکتر سجادی - منصوره توتونچی - امین لاری - دکتر کشتکاران ویرایش: -
مترجم: مترجم حسین غلامی - وجیهه رضوانی - شهرام همت زاده تعداد صفحات: 192
انتشارات: سمت وزن: 323
شابک: 9789644597428 تیراژ:
اندازه (قطع) : وزیری سال انتشار -

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

این کتاب برای دانشجویان رشته مدیریت خدمات بهداشتی در مقطع کارشناسی به عنوان منبع اصلی درس «زبان تخصصی» به ارزش 2 واحد تدوین شده است.

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده



Preface

Chapter 1. What is an Organization

Chapter 2. Organizations as Organisms

Chapter 3. The Decision-making Process

Chapter 4. Managers and Leaders-Are They Different

Chapter 5. Heath Care Management

Chapter 6. Health Care Providers, Patients, and Ethics

Chapter 7. Ethics and Decision Making in Heath Care

Chapter 8. Definitions of Quality in Health Care

Chapter 9. Hospital Liability

Chapter 10. Statistics

Chapter 11. Financial Management

Chapter 12. Ethical Conflicts in For-Profit Managed Care

Chapter 13. A Practical Example of Economic Appraisal:

G. P.'s Advice to Quit Smoking

References

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

دکتر سجادی

دکتر سجادی

در حال حاضر مطلبی درباره دکتر سجادی نویسنده انگلیسی برای دانشجویان مدیریت خدمات بهداشتی 1 در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


منصوره توتونچی

منصوره توتونچی

در حال حاضر مطلبی درباره منصوره توتونچی نویسنده انگلیسی برای دانشجویان مدیریت خدمات بهداشتی 1 در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


امین لاری

امین لاری

در حال حاضر مطلبی درباره امین لاری نویسنده انگلیسی برای دانشجویان مدیریت خدمات بهداشتی 1 در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


دکتر کشتکاران

دکتر کشتکاران

در حال حاضر مطلبی درباره دکتر کشتکاران نویسنده انگلیسی برای دانشجویان مدیریت خدمات بهداشتی 1 در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

مترجم حسین غلامی

در حال حاضر مطلبی درباره مترجم حسین غلامی مترجم کتاب انگلیسی برای دانشجویان مدیریت خدمات بهداشتی 1 در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

مترجم حسین غلامی

وجیهه رضوانی

در حال حاضر مطلبی درباره وجیهه رضوانی مترجم کتاب انگلیسی برای دانشجویان مدیریت خدمات بهداشتی 1 در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

وجیهه رضوانی

شهرام همت زاده

در حال حاضر مطلبی درباره شهرام همت زاده مترجم کتاب انگلیسی برای دانشجویان مدیریت خدمات بهداشتی 1 در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

شهرام همت زاده

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید