آموزش و پرورش بازیگر در قرن بیستم
آموزش و پرورش بازیگر در قرن بیستم

کتاب آموزش و پرورش بازیگر در قرن بیستم

معرفی کتاب آموزش و پرورش بازیگر در قرن بیستم

(4)
کتاب آموزش و پرورش بازیگر در قرن بیستم، اثر آلیسون هاج ، با ترجمه مجید اخگر - داود دانشور - منصور براهیمی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات سمت ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی وزیری، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 226,000 13%

196,620

226,000 13% 196,620
دسته بندی های مرتبط با این محصول را هم ببینید

کتابهای آموزش و پرورش، معلمی، دبیری

محصولات مرتبط

(2)
29%
فروش ویژه
(4)
25%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
25%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(2)
قیمت قبل
(5)
26%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • پیشگفتار مترجمان

  • درباره نویسندگان

  • مقدمه (آلیسون هاج/ منصور براهیمی)
  • 1. سیستم استانیسلاوسکی: راهکارهای بازیگر (شئران مری کارنیک / داود دانشور)
  • 2. مایرهولت و علم بیومکانیک (رابرت لیچ/داود دانشور)
  • 3. ژاک کوپو: در جستجوی صداقت (جان رادلین/ منصور براهیمی)
  • 4. آراء میخائیل چخوف درباره فن بازیگری: «آیا دُن کیشوت واقعیت داشت؟» (فرنک چمبرلین/ داود دانشور)
  • 5. برشت و آموزش بازیگر: ما به نمایندگی از چه کسی بازی می‌کنیم؟ (پیتر تامسون/مجید اخگر)
  • 6. جُون لیتلوود (کلایو بارکر/ مجید اخگر)
  • 7. استراسبرگ، اَدلر و مایسنر: بازیگری متد (دیوید کراسنر/داود دانشور)
  • 8 . جوزف چایکین و ابعاد گوناگون پرورش بازیگر: امکاناتی که ... (دوریندا هالتون/ مجید اخگر)
  • 9. پیتر بروک: شفافیت و شبکه نامرئی (لورنا مارشال و دیوید ویلیامز/ مجید اخگر)
  • 10. نگرش بصیرانه گروتوفسکی به بازیگر: در جستجوی تماس (لیزا ولفورد/ منصور براهیمی)
  • 11. آموزش و پرورش، همراه با یوجینیو باربا: اصول بازیگری، پیش ـ بیانگری و ... (یان واتسون/ منصور براهیمی)
  • 12. ولوجیم‌یش استانیه‌وسکی: گاردژینیتسه و بازیگر طبیعی شده (آلیسون هاج/ منصور براهیمی)
  • واژه‌نامه فارسی ـ انگلیسی
  • واژه‌نامه انگلیسی ـ فارسی
  • نمایه


مشخصات محصول

نویسنده: آلیسون هاج ویرایش: -
مترجم: مجید اخگر - داود دانشور - منصور براهیمی تعداد صفحات: 452
انتشارات: سمت وزن: 694
شابک: 9789645304469 تیراژ:
اندازه (قطع) : وزیری سال انتشار -

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک



کتاب حاضر برای دانشجویان رشته هنر گرایش نمایش در مقطع کارشناسی به عنوان منبع اصلی دروس «بازیگری 1 و 2» ترجمه شده است.

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

کتاب آموزش و پرورش بازیگر در قرن بیستم مجموعه‌ای است از مقاله‌های مقدماتی در باب آنچه به احتمال قوی مهم‌ترین دستاورد در ساخت تئاتر مدرن غرب محسوب می‌شود. آموزش و پرورش بازیگر در اروپا و امریکای شمالی پدیده‌ای است قرن بیستمی، و به آنجا انجامیده است که هم به مفهوم نقش بازیگر و هم به بنای آن، و در نتیجه به کل فرایند نمایشی، شکل داده است. گواه اهمیت محوری پرورش بازیگر این واقعیت است که بسیاری از نوآوران این حوزه هم بانی فنون آموزشی و پرورشی یگانه بوده‌اند و هم بانی اجرای تئاتری دوران‌ساز قرن بیستم. این کتاب به مطالعه برخی از این فعالان اصلی و کلیدی، اما بدون شک نه همه آنها، می‌پردازد.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

آلیسون هاج

آلیسون هاج

در حال حاضر مطلبی درباره آلیسون هاج نویسنده آموزش و پرورش بازیگر در قرن بیستم در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

مجید اخگر

در حال حاضر مطلبی درباره مجید اخگر مترجم کتاب آموزش و پرورش بازیگر در قرن بیستم در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

مجید اخگر

داود دانشور

در حال حاضر مطلبی درباره داود دانشور مترجم کتاب آموزش و پرورش بازیگر در قرن بیستم در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

داود دانشور

منصور براهیمی

در حال حاضر مطلبی درباره منصور براهیمی مترجم کتاب آموزش و پرورش بازیگر در قرن بیستم در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

منصور براهیمی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید