بنر بالای صفحه
حقوق بانکی نشر سمت
حقوق بانکی نشر سمت

قیمت قبل

کتاب حقوق بانکی نشر سمت

معرفی کتاب حقوق بانکی نشر سمت

(2)
کتاب حقوق بانکی، اثر دکتر مصطفی السان ، با ترجمه مترجم مهرداد گلیائی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1401 توسط انتشارات سمت ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی وزیری، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمتِ جدید در بازار: 160,000

112,000

  112,000
دسته بندی های مرتبط با این محصول را هم ببینید

کتابهای حقوقی دانشگاهی و عمومی

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • پیشگفتار

  • فصل اول: کلیات

  • فصل دوم: حیات و مرگ حقوقی
  • فصل سوم: اداره، نظارت، بازرسی و سیاست‌گذاری پولی و بانکی
  • فصل چهارم: بانکداری اسلامی
  • فصل پنجم: قراردادهای بانکی
  • فصل ششم: دریافت و پرداختهای بانکی
  • فصل هفتم: تأمین مالی و تضمین بانکی
  • فصل هشتم: تعهدات و مسئولیت در بانکداری
  • فصل نهم: بانکداری بین‌المللی
  • فصل دهم: حل‌وفصل اختلافات بانکی

  • کتابنامه

  • نمایه

  • چاپ سوم: ویراست 2 با اضافات

مشخصات محصول

نویسنده: دکتر مصطفی السان ویرایش: -
مترجم: مترجم مهرداد گلیائی تعداد صفحات: 296
انتشارات: سمت وزن: 472
شابک: 9789645309952 تیراژ:
اندازه (قطع) : وزیری سال انتشار 1401
نوع جلد : شومیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

کتاب حاضر برای دانشجویان رشته حقوق در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد به‌عنوان منبع اختیاری دروس «حقوق بانکی» و «حقوق بانکی شاخه حقوق اقتصادی» به ارزش 2 واحد تدوین شده است. امید است علاوه‌بر جامعه دانشگاهی، سایر علاقه‌مندان نیز از آن بهره‌مند شوند.

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

این کتاب با ادبیاتی ساده و به دور از مباحث تطبیقی یا تحلیلی زیاد، نوشته شده است. نویسنده سعی کرده اثرش دربردارنده تمام مباحثی باشد که در این گرایش بررسی می‌شوند. به همین منظور، چارچوب کلی کتاب در 10 فصل تنظیم شده است تا آخرین وضعیت بانکداری کشور از چشم‌انداز حقوقی بررسی شود. گفتنی است نویسنده برای نگاشتن بخش‌های عمده‌ای از تحقیقات مربوط به این اثر، از فرصت مطالعاتی در مؤسسه حقوق تطبیقی سوئیس (دانشگاه لوزان) استفاده کرده است.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

دکتر مصطفی السان

دکتر مصطفی السان

در حال حاضر مطلبی درباره دکتر مصطفی السان نویسنده حقوق بانکی نشر سمت در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

مترجم مهرداد گلیائی

در حال حاضر مطلبی درباره مترجم مهرداد گلیائی مترجم کتاب حقوق بانکی نشر سمت در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

مترجم مهرداد گلیائی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید