بنر بالای صفحه
آموزش و آفرینش تئاتری
آموزش و آفرینش تئاتری

کتاب آموزش و آفرینش تئاتری

معرفی کتاب آموزش و آفرینش تئاتری

(2)
کتاب آموزش و آفرینش تئاتری (بدن شاعرانه)، اثر ژاک لوکوک.با همکاری ژان گابریل کاراسو.ژان کلود لالیاس ، با ترجمه محمدرضا خاکی.ئه ستیره مرتضایی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات سمت ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی وزیری، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 106,000 13%

92,220

106,000 13% 92,220

محصولات مرتبط

(6)
1%
(2)
25%
فروش ویژه
(2)
25%
فروش ویژه
(2)
25%
فروش ویژه
(2)
13%
(2)
25%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(5)
26%
فروش ویژه
(5)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • نقطه‌ای ثابت در حرکت

  • ا. سفر شخصی
  • از ورزش به تئاتر، مسافرت در مدرسه
  • اا. جهان و حرکتهای آن
  • یک صفحه سفید (1. بداهه‌سازی، 2. تکنیک حرکتها، 3. تئاتر هنرجویان)ب
  • ااا. راههای خلاقیت
  • جغرافیای نمایشی (1. زبانهای ژست، 2. حوزه‌های وسیع نمایشی، 3. آزمایشگاه مطالعه حرکت)
  • Vا. پیش‌درآمدها

مشخصات محصول

نویسنده: ژاک لوکوک.با همکاری ژان گابریل کاراسو.ژان کلود لالیاس ویرایش: -
مترجم: محمدرضا خاکی.ئه ستیره مرتضایی تعداد صفحات: 212
انتشارات: سمت وزن: 352
شابک: 9789645306111 تیراژ:
اندازه (قطع) : وزیری سال انتشار -

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

کتاب حاضر برای دانشجویان رشته هنر گرایش تئاتر در مقطع کارشناسی به‌عنوان منبع اصلی درس «بدن 1» به ارزش 2 واحد تدوین شده است. امید است علاوه بر جامعه دانشگاهی، سایر علاقه‌مندان نیز از آن بهره‌مند شوند.

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

ژاک لوکوک از سال 1956 در پاریس مدرسه بین‌المللی تئاتر را سرپرستی کرده است. در همه جای دنیا هنرجویان قدیم، بازیگران، کارگردانان، صحنه‌نگاران و نویسندگان حتی معماران به آموزه‌های او مراجعه می‌کنند. اما ژاک لوکوک کیست؟ چه مسیری را پیموده است؟ اهداف و روشهای آموزشی او کدامها هستند؟ کتاب بدن شاعرانه، که حاصل مصاحبه‌های مختلف ژان گابریل کاراسو و ژان کلود لالیاس با او است، به این پرسشها پاسخ می‌دهد. ژاک لوکوک از میم پویا تا جغرافیای نمایشی، از ماسک خنثی تا حوزه‌های وسیع نمایشی (اعم از ملودرام، کمدیا دلارته، لوده‌بازی، تراژدی و بازی ... دلقکی) ما را به سفری آموزشی می‌برد و وامی‌دارد تا گام به گام مسیر او را دنبال کنیم. این نه فقط یک درس تئاتری که یک درس آموزشی است. وی در سال 1999 فوت کرده است.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

ژاک لوکوک.با همکاری ژان گابریل کاراسو.ژان کلود لالیاس

ژاک لوکوک.با همکاری ژان گابریل کاراسو.ژان کلود لالیاس

در حال حاضر مطلبی درباره ژاک لوکوک.با همکاری ژان گابریل کاراسو.ژان کلود لالیاس نویسنده آموزش و آفرینش تئاتری در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

محمدرضا خاکی.ئه ستیره مرتضایی

در حال حاضر مطلبی درباره محمدرضا خاکی.ئه ستیره مرتضایی مترجم کتاب آموزش و آفرینش تئاتری در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

محمدرضا خاکی.ئه ستیره مرتضایی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید