ترجمه و تعلیق بر مبانی تکملة المنهاج  قصاص
ترجمه و تعلیق بر مبانی تکملة المنهاج  قصاص

کتاب ترجمه و تعلیق بر مبانی تکملة المنهاج قصاص

معرفی کتاب ترجمه و تعلیق بر مبانی تکملة المنهاج قصاص

(2)
کتاب ترجمه و تعلیق بر مبانی تکملة المنهاج: قصاص، اثر استاد خلیل قبله‌ای خویی ، با ترجمه مترجم باقر پرهام ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1392 توسط انتشارات سمت ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی وزیری، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
ناموجود

این محصول ممکن است با عنوان یا انتشارات دیگری موجود باشد، مجموعه آنها را اینجا ببینید.

محصولات مرتبط

(2)
25%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
3%

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • مقدمه

  • فصل اول: در قصاص نفس
  • فصل دوم: دعوی قتل و ادله اثبات آن
  • فصل سوم: در احکام قصاص
  • فصل چهارم: در قصاص اطراف (اعضاء)
  • فهرست منابع
  • فهرست توضیحی اصطلاحات
  • فهرست نام کسان

مشخصات محصول

نویسنده: استاد خلیل قبله‌ای خویی ویرایش: -
مترجم: مترجم باقر پرهام تعداد صفحات: 296
انتشارات: سمت وزن: 472
شابک: 9789645306678 تیراژ:
اندازه (قطع) : وزیری سال انتشار 1392

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

کتاب حاضر برای دانشجویان فقه و مبانی حقوق اسلامی و حقوق جزا در مقطع کارشناسی ارشد به عنوان منبع فرعی دروس «متون فقه جزای 1 و 2» ترجمه شده است. امید است علاوه بر جامعه دانشگاهی سایر علاقه‌مندان نیز از آن بهره‌مند شوند.

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

این کتاب، همان‌گونه که از نامش پیداست، تکمیل‌کننده مباحث کتابی با نام منهاج، نوشته آیت‌الله سیدمحسن حکیم است که مباحثی چون قضا، شهادات، حدود، تعزیرات، قصاص و دیات در آن نیامده بود. آیت‌الله خویی، با نگارش کتاب مبانی تکمله ‌المنهاج، به مبحث قصاص به ویژه در عصر غیبت پرداخته است. سازمان «سمت» نیز کتاب ترجمه و تعلیق بر مبانی تکمله المنهاج: قصاص را با ترجمه و تعلیق استاد خلیل قبله‌ای خویی در تکمیل مبحث قصاص کتاب آیت‌الله خویی، به عنوان یک اثر مستقل کاربردی در علم فقه جزا منتشر نموده است.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

استاد خلیل قبله‌ای خویی

استاد خلیل قبله‌ای خویی

در حال حاضر مطلبی درباره استاد خلیل قبله‌ای خویی نویسنده ترجمه و تعلیق بر مبانی تکملة المنهاج قصاص در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

مترجم باقر پرهام

در حال حاضر مطلبی درباره مترجم باقر پرهام مترجم کتاب ترجمه و تعلیق بر مبانی تکملة المنهاج قصاص در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

مترجم باقر پرهام

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید