بنر بالای صفحه
مقدمه ای بر شیوه طراحی و تالیف کتاب درسی دانشگاهی
مقدمه ای بر شیوه طراحی و تالیف کتاب درسی دانشگاهی

کتاب مقدمه ای بر شیوه طراحی و تالیف کتاب درسی دانشگاهی

معرفی کتاب مقدمه ای بر شیوه طراحی و تالیف کتاب درسی دانشگاهی

(4)
کتاب مقدمه ای بر شیوه طراحی و تالیف کتاب درسی دانشگاهی، اثر دکتر محمد آرمند - دکتر حسن ملکی ، با ترجمه مترجم محمد موسوی - نازنین بهاء لو - فاطمه پورحسین علمداری ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات سمت ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی وزیری، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 26,000 13%

22,620

26,000 13% 22,620

محصولات مرتبط

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • پیشگفتار

  • مقدمه

  • فصل اول: اهمیت کتاب و کتاب درسی

  • فصل دوم: مفهوم و ماهیت کتاب درسی
  • فصل سوم: شیوه طراحی و تألیف بخش مقدماتی کتاب درسی
  • فصل چهارم: شیوه طراحی و تألیف متن و مطالب پایانی کتاب درسی
  • فصل پنجم: انتخاب محتوای کتاب درسی
  • فصل ششم: مراحل تدوین و تولید کتاب درسی دانشگاهی
  • فصل هفتم: ارزشیابی کتاب درسی دانشگاهی
  • فصل هشتم: جمع‌بندی مباحث و نگاه اجمالی به ویژگیهای کتاب درسی دانشگاهی

  • منابع

  • نمایه
    در آخر هر فصل اصطلاحات تخصصی مهم فصل، خلاصه فصل و پرسشهایی برای تأمل بیشتر آمده است.

مشخصات محصول

نویسنده: دکتر محمد آرمند - دکتر حسن ملکی ویرایش: -
مترجم: مترجم محمد موسوی - نازنین بهاء لو - فاطمه پورحسین علمداری تعداد صفحات: 164
انتشارات: سمت وزن: 283
شابک: 9789645307828 تیراژ:
اندازه (قطع) : وزیری سال انتشار -

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

کتاب حاضر به عنوان یک کتاب راهنما برای استفاده برنامه‌ریزان و مؤلفان کتابهای درسی تدوین شده است. امید است علاوه بر جامعه دانشگاهی، سایر علاقه‌مندان نیز از آن بهره‌مند شوند.

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

این کتاب راهنمایی است برای مؤلفان و ناشران کتابهای درسی دانشگاهی که در آن طراحی و برنامه‌ریزی برای تألیف این نوع کتابها مطرح شده است. ابتدا به اهمیت کتاب درسی دانشگاهی و نقش آن در آموزش پرداخته، سپس طراحی و نگارش بخش مقدمات کتاب و نکاتی که در طراحی و تألیف متن کتاب درسی باید رعایت شود و از جنبه آموزشی بسیار حائز اهمیت است ذکر شده و در قسمتهای بعدی نحوه سازماندهی محتوا و نکاتی که در نگارش بخش پایانی کتاب باید مورد توجه قرار گیرد بیان شده است.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

دکتر محمد آرمند

دکتر محمد آرمند

در حال حاضر مطلبی درباره دکتر محمد آرمند نویسنده مقدمه ای بر شیوه طراحی و تالیف کتاب درسی دانشگاهی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


دکتر حسن ملکی

دکتر حسن ملکی

در حال حاضر مطلبی درباره دکتر حسن ملکی نویسنده مقدمه ای بر شیوه طراحی و تالیف کتاب درسی دانشگاهی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

مترجم محمد موسوی

در حال حاضر مطلبی درباره مترجم محمد موسوی مترجم کتاب مقدمه ای بر شیوه طراحی و تالیف کتاب درسی دانشگاهی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

مترجم محمد موسوی

نازنین بهاء لو

در حال حاضر مطلبی درباره نازنین بهاء لو مترجم کتاب مقدمه ای بر شیوه طراحی و تالیف کتاب درسی دانشگاهی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

نازنین بهاء لو

فاطمه پورحسین علمداری

در حال حاضر مطلبی درباره فاطمه پورحسین علمداری مترجم کتاب مقدمه ای بر شیوه طراحی و تالیف کتاب درسی دانشگاهی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

فاطمه پورحسین علمداری

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید