بنر بالای صفحه
حکمرانی مبتنی بر پایداری
حکمرانی مبتنی بر پایداری

کتاب حکمرانی مبتنی بر پایداری

معرفی کتاب حکمرانی مبتنی بر پایداری

(2)
کتاب حکمرانی مبتنی بر پایداری (با تأکید بر حفاظت محیطی)، اثر دکتر حبیب ابراهیم‌پور - دکتر شمس‌السادات زاهدی ، با ترجمه مترجم بهمن حاجی پور - ماجد ناجی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات سمت ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی وزیری، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 60,000 11%

53,400

60,000 11% 53,400

محصولات مرتبط

(2)
قیمت قبل
(1)
1%
(2)
20%
فروش ویژه
(5)
21%
فروش ویژه
(2)
19%
(2)
21%
فروش ویژه
(4)
21%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • پیشگفتار

  • فصل اول: کلیات؛ مروری اجمالی بر رابطه بین حکمرانی و پایداری

  • فصل دوم: حکمرانی
  • فصل سوم: توسعه پایدار
  • فصل چهارم: خصوصی‌سازی و پایداری
  • فصل پنجم: حکمرانی و پایداری
  • فصل ششم: مورد‌کاوی حکمرانی در ایران

  • منابع و مآخذ

  • واژه‌نامه
  • نمایه اعلام

مشخصات محصول

نویسنده: دکتر حبیب ابراهیم‌پور - دکتر شمس‌السادات زاهدی ویرایش: -
مترجم: مترجم بهمن حاجی پور - ماجد ناجی تعداد صفحات: 192
انتشارات: سمت وزن: 330
شابک: 9789645307941 تیراژ:
اندازه (قطع) : وزیری سال انتشار -

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

کتاب حاضر برای دانشجویان رشته مدیریت دولتی در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا به عنوان منبع کمکی ‌درس «مدیریت توسعه» به ارزش 3 واحد تدوین شده است. امید است علاوه بر جامعه دانشگاهی، سایر علاقه‌مندان نیز از آن بهره‌مند شوند.

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

توسعه پایدار مستلزم درونی‌سازی اصول و قوانین حکمرانی مبتنی بر پایداری است و استقرار این حکمرانی در سایه ایجاد تعادل در هر سه حوزه اقتصادی، اجتماعی و بوم‌شناختی تحقق می‌پذیرد. تنها در این حالت است که زمینه برای تحقق آرمانهای حکمرانی مبتنی بر پایداری نظیر عدالت بین‌نسلی و تأمین نیازهای نسلهای آینده – حداقل به میزان نیازهای نسل امروز - فراهم می‌شود. از نگاهی دیگر، برای تحقق حکمرانی مبتنی بر پایداری وجود انسجام قوی بین سه شاخص شفافیت، مشارکت عمومی و ظرفیت محیط طبیعی ضروری است. به این ترتیب، توسعه متناسب و پایدار مستلزم حکمرانی ... مبتنی بر پایداری است و پیش‌نیاز آن نیز عبور از پارادایم رشدمحور به پارادایم پایداری‌محور است.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

دکتر حبیب ابراهیم‌پور

دکتر حبیب ابراهیم‌پور

در حال حاضر مطلبی درباره دکتر حبیب ابراهیم‌پور نویسنده حکمرانی مبتنی بر پایداری در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


دکتر شمس‌السادات زاهدی

دکتر شمس‌السادات زاهدی

در حال حاضر مطلبی درباره دکتر شمس‌السادات زاهدی نویسنده حکمرانی مبتنی بر پایداری در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

مترجم بهمن حاجی پور

در حال حاضر مطلبی درباره مترجم بهمن حاجی پور مترجم کتاب حکمرانی مبتنی بر پایداری در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

مترجم بهمن حاجی پور

ماجد ناجی

در حال حاضر مطلبی درباره ماجد ناجی مترجم کتاب حکمرانی مبتنی بر پایداری در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

ماجد ناجی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید