بنر بالای صفحه
مقایسه قرآن و عهدین
مقایسه قرآن و عهدین

کتاب مقایسه قرآن و عهدین

معرفی کتاب مقایسه قرآن و عهدین

(11)
کتاب مقایسه قرآن و عهدین، اثر دل آرا نعمتی پیرعلی ، با ترجمه مترجم پیروز سیار ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات سمت ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی وزیری، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 105,000 11%

93,450

105,000 11% 93,450
دسته بندی های مرتبط با این محصول را هم ببینید

تاریخ ادیان کتاب‌های آسمانی علوم قرآنی معلم دوم اول

محصولات مرتبط

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک


  • پیشگفتار
  • دفتر اول: مباحث روش‌شناختی و تاریخچه عهدین
  • فصل اول: مباحث مقدماتی و روش‌شناختی
  • فصل دوم: تاریخچه قوم یهود و مسیحیان متقدم
  • فصل سوم: تاریخچه عهدین
  • دفتر دوم: معرفی تفصیلی عهدین و مطالعات مقایسه‌ای
  • فصل چهارم: معرفی تفصیلی کتب عهدین
  • فصل پنجم: قرآن‌شناخت
  • فصل ششم: جایگاه کتب مقدس در قرآن و سنت اسلامی
  • فصل هفتم: مقایسه مفاهیم، اصطلاحات و داستانهای قرآنی و عهدینی
  • فهرست منابع
  • نمایه آیات
  • نمایه اسامی

مشخصات محصول

نویسنده: دل آرا نعمتی پیرعلی ویرایش: -
مترجم: مترجم پیروز سیار تعداد صفحات: 298
انتشارات: سمت وزن: 410
شابک: 9786000201548 تیراژ:
اندازه (قطع) : وزیری سال انتشار -

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

کتاب حاضر، برای دانشجویان رشته علوم قرآن و حدیث در مقطع کارشناسی ارشد به عنوان منبع اصلی درس «مقایسه قرآن و کتب آسمانی گذشته» به ارزش 2 واحد تدوین شده است. امید است علاوه بر جامعه دانشگاهی، سایر علاقه‌مندان نیز از آن بهره‌مند شوند.

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

پرسش از این که قرآن، برترین و کامل‌ترین متن مقدس، و کتاب مقدس یا به تعبیر رایج تورات و انجیل با هم چه نسبتی دارند پرسشی مهم، جذاب و در عین حال مناقشه‌برانگیز و چالشی است. وجوه شباهت و افتراق میان دو متن و نیز میان دو بخش کتاب مقدس مسیحیان، عهد قدیم و عهد جدید، و جایگاه کتاب مقدس عبری یهودیان از دیدگاه ایشان، همگی پرسشهایی مبنایی به شمار می‌آیند، زیرا سه دین ابراهیمی متن‌محورند. در حوزه باسابقه مطالعات مقایسه‌ای و رویکردهای مختلف آن، مطالعه فارغ از پیش‌فرضها، داوریهای مرسوم و تا حد توان بی‌طرفانه در فهم دقیق‌تر این گزارشها گامی اساسی است. ... در کتاب حاضر تلاش شده تا جنبه‌های مختلف این پرسش به ویژه از منظر تاریخ ادیان و مطالعات دین‌شناسانه، در دفتر اول، و سپس معرفی و بررسی تفصیلی بخشهای مختلف، اصطلاحات و مفاهیم قرآنی و عهدینی، در دفتر دوم، تا حد امکان روشن شود و در عین حال افقهایی جدید در بحثهای مرتبط پیش رو نهد.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

دل آرا نعمتی پیرعلی

دل آرا نعمتی پیرعلی

در حال حاضر مطلبی درباره دل آرا نعمتی پیرعلی نویسنده مقایسه قرآن و عهدین در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

مترجم پیروز سیار

در حال حاضر مطلبی درباره مترجم پیروز سیار مترجم کتاب مقایسه قرآن و عهدین در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

مترجم پیروز سیار

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید