بنر بالای صفحه
محیط گردشگری
محیط گردشگری

کتاب محیط گردشگری

معرفی کتاب محیط گردشگری

(4)
کتاب محیط گردشگری، اثر اندرو هولدن ، با ترجمه دکتر علی موحد - رضا زارعی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات سمت ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی وزیری، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 12,000 1%

11,880

12,000 1% 11,880

محصولات مرتبط

(5)
1%
(2)
1%
(5)
1%
(2)
1%
(2)
11%
فروش ویژه
(4)
1%
(2)
19%
(5)
22%
فروش ویژه
(4)
16%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک


  • پیشگفتار مترجمان
  • پیشگفتار
  • فصل اول: کلیات گردشگری
  • فصل دوم: محیط و مسائل اخلاقی آن در گردشگری
  • فصل سوم: رابطه گردشگری با محیط زیست
  • فصل چهارم: گردشگری، محیط زیست و اقتصاد
  • فصل پنجم: محیط زیست، فقر و گردشگری
  • فصل ششم: پایداری و گردشگری
  • فصل هفتم: برنامه‌ریزی زیست‌محیطی و مدیریت گردشگری
  • فصل هشتم: تغییر آب‌و‌هوا، بلایای طبیعی و گردشگری
  • فصل نهم: آینده رابطه گردشگری با محیط زیست
  • منابع و مآخذ
  • واژه‌نامه

  • هر فصل با مقدمه شروع می‌شود و با خلاصه فصل، برای مطالعه بیشتر، و وبگاههای پیشنهادی به پایان می‌رسد.

مشخصات محصول

نویسنده: اندرو هولدن ویرایش: -
مترجم: دکتر علی موحد - رضا زارعی تعداد صفحات: 355
انتشارات: سمت وزن: 556
شابک: 9786000201616 تیراژ:
اندازه (قطع) : وزیری سال انتشار -
نوع جلد : شومیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

کتاب حاضر به عنوان منبع کمک درسی برای دانشجویان رشته جغرافیا و برنامه‌ریزی گردشگری در مقطع کارشناسی برای درس «مبانی اکوتوریسم» و همچنین برای دانشجویان رشته طبیعت‌گردی در مقطع کارشناسی ارشد برای درس «بیوتوریسم» ترجمه شده است. امید است علاوه‌ بر جامعه دانشگاهی، سایر علاقه‌مندان نیز از آن بهره‌مند شوند.

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

توسعه اقتصادی در جهان فشار بسیار زیادی بر منابع طبیعی و همین‌طور سامانه‌های زیست‌محیطی وارد آورده است. همچنین، نیاز انسان به گردش فزونی‌یافته و نقش اقتصادی آن در کشورها افزایش یافته است؛ به طوری که از صنعت گردشگری به راه میان‌رو توسعه تعبیر شده است. در این کتاب، برای درک پیچیدگیهای دو مقوله گردشگری و محیط و رابطه آنها و کاهش تهدیدات محیط زیست، از رویکردی کُل‌نِگرانه بهره گرفته شده است. از این رو، رویکردی میان‌رشته‌ای در بررسی این رابطه در پیش گرفته شده و از دیدگا‌ههای علوم جغرافیایی، جامعه‌شناسی، روان‌شناسی اجتماعی و اقتصاد وام گرفته ... شده است.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

اندرو هولدن

اندرو هولدن

در حال حاضر مطلبی درباره اندرو هولدن نویسنده محیط گردشگری در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

دکتر علی موحد

در حال حاضر مطلبی درباره دکتر علی موحد مترجم کتاب محیط گردشگری در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

دکتر علی موحد

رضا زارعی

در حال حاضر مطلبی درباره رضا زارعی مترجم کتاب محیط گردشگری در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

رضا زارعی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید