فرهنگ اصطلاحات پزشکی و دارو شناسی در ادب فارسی
فرهنگ اصطلاحات پزشکی و دارو شناسی در ادب فارسی

کتاب فرهنگ اصطلاحات پزشکی و دارو شناسی در ادب فارسی

معرفی کتاب فرهنگ اصطلاحات پزشکی و دارو شناسی در ادب فارسی

(5)
کتاب فرهنگ اصطلاحات پزشکی و دارو شناسی در ادب فارسی، اثر دکتر مهدی محقق - همکاری حمیده حجازی ، با ترجمه مترجم حسن فروغی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات سمت ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی وزیری، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 17,000 1%

16,830

17,000 1% 16,830
دسته بندی های مرتبط با این محصول را هم ببینید

حشره شناسی پزشکی و کشاورزی

محصولات مرتبط

(5)
21%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(6)
29%
فروش ویژه
(4)
25%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • ندارد

مشخصات محصول

نویسنده: دکتر مهدی محقق - همکاری حمیده حجازی ویرایش: -
مترجم: مترجم حسن فروغی تعداد صفحات: 496
انتشارات: سمت وزن: 670
شابک: 9786000201920 تیراژ:
اندازه (قطع) : وزیری سال انتشار -

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

کتاب حاضر برای دانشجویان رشته زبان و ادبیات فارسی به عنوان کتاب مبنایی تدوین شده است. امید است علاوه بر جامعه دانشگاهی، سایر علاقه‌مندان نیز از آن بهره‌مند شوند.

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

یکی از ویژگیها و امتیازات شعر فارسی این است که می‌تواند بیانگر مطالب و مفاهیم علمی اعم از علوم انسانی و علوم محض باشد. شاعران فارسی در مدارس سنّتی پرورش می‌یافتندو بخشی از برنامه‌های آن مدارس،، مقدّماتی از علوم تجربی از جمله پزشکی بود که همپایه علوم دینی آورده می‌شد: پـزشـکـی را و دیـن را گـر نـدانـی زیـان است این‌جهـانی و آن‌ جهـانی پزشکی دانشش تن را پناه است و دین دانستنش جان را سپاه است در این کتاب کوشش شده است که کاربرد واژگان و اصطلاحات پزشکی و داروشناسی در اشعار برخی از شاعران بزرگ ایران با ذکر منابع و مآخذ نشان داده شود تا هم دانشجویان زبان و ادبیّات فارسی برای مشکلات خود راه حلی بیابند و هم دانشجویان پزشکی به اهمیّت این علم شریف پی ببرند.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

دکتر مهدی محقق

دکتر مهدی محقق

در حال حاضر مطلبی درباره دکتر مهدی محقق نویسنده فرهنگ اصطلاحات پزشکی و دارو شناسی در ادب فارسی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


همکاری حمیده حجازی

همکاری حمیده حجازی

در حال حاضر مطلبی درباره همکاری حمیده حجازی نویسنده فرهنگ اصطلاحات پزشکی و دارو شناسی در ادب فارسی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

مترجم حسن فروغی

در حال حاضر مطلبی درباره مترجم حسن فروغی مترجم کتاب فرهنگ اصطلاحات پزشکی و دارو شناسی در ادب فارسی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

مترجم حسن فروغی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید