بنر بالای صفحه
فیزیولوژی ورزشی غدد درون ریز پیشرفته
فیزیولوژی ورزشی غدد درون ریز پیشرفته

کتاب فیزیولوژی ورزشی غدد درون ریز پیشرفته

معرفی کتاب فیزیولوژی ورزشی غدد درون ریز پیشرفته

(2)
کتاب فیزیولوژی ورزشی غدد درون ریز پیشرفته، اثر کاتارینا.تی.بورر ، با ترجمه عباسعلی ‏گائینی‏ ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات سمت ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رحلی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 188,000 13%

163,560

188,000 13% 163,560

محصولات مرتبط

(5)
قیمت قبل
(5)
13%

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

    ...
    • مقدمه

    • مقدمه مجموعه کتاب‌ها
    • فصل اول: ویژگی‌های منحصربه‌فرد پیک‌های درون‌ریز و خودکار
    • فصل دوم: فعال‌شدن پیام‌رسانی غیرهورمونی هنگام فعالیت ورزشی
    • فصل سوم: کنترل هورمونی و خودکاری دستگاه قلبی­عروقی
    • فصل چهارم: تعادل مایعات بدن
    • فصل پنجم: هورمون‌ها و استفاده از مواد سوختی در فعالیت‌های ورزشی
    • فصل ششم: کنترل هورمونی انرژی هزینه‌ای و دریافتی
    • فصل هفتم: فعالیت ورزشی و هورمون‌های تولید مثلی
    • فصل هشتم: میانجیگری هورمونی در سازگاری‌های تمرینی
    • فصل نهم: فعالیت ورزشی و نواخت‌های غدد درون‌ریز
    • فصل دهم: سنجش هورمون‌ها
    • منابع
    • واژه‌نامه

    مشخصات محصول

    نویسنده: کاتارینا.تی.بورر ویرایش: -
    مترجم: عباسعلی ‏گائینی‏ تعداد صفحات: 430
    انتشارات: سمت وزن: 740
    شابک: 9786000203771 تیراژ:
    اندازه (قطع) : رحلی سال انتشار -

    معرفی محصول

    تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

    کتاب حاضر برای دانشجویان رشته تربیت‌بدنی در مقطع کارشناسی‌ارشد در تمامی گرایش‌ها به‌عنوان منبع اصلی درس «فیزیولوژی ورزشی غدد درون‌ریز پیشرفته» به ارزش 2 واحد ترجمه شده است. امید است علاوه‌بر جامعه دانشگاهی، سایر علاقه‌مندان نیز از آن بهره‌مند شوند.

    چکیده

    تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

    چکیده

    چند دهه است که محققان به ارتباط بین فعالیت ورزشی، هورمون و سلامتی پی برده‌اند. مباحث فیزیولوژی ورزشی و غدد درون‌ریز در حال حاضر بسیار مولکولی شده‌اند؛ بنابراین، در این کتاب به پیام‌های شیمیایی اتونوم، تعامل هورمون-گیرنده، مسیرهای هدایتی اصلی، پیام‌رسانی غدد درون‌ریز، کنترل درون‌ریز و اتونوم عملکرد قلبی-تنفسی، نقش غدد درون‌ریز در تنظیم مایعات، سوخت و تعادل انرژی هنگام فعالیت ورزشی و استراحت، نقش هورمون‌های تولید مثلی در سازگاری‌های ناشی از فعالیت ورزشی، نقش ریتم‌های زیستی در ترشح هورمون‌ها و اصول سنجش هورمون‌ها توجه ... ویژه شده است.

    نویسنده

    مختصری درباره نویسنده

    کاتارینا.تی.بورر

    کاتارینا.تی.بورر

    در حال حاضر مطلبی درباره کاتارینا.تی.بورر نویسنده فیزیولوژی ورزشی غدد درون ریز پیشرفته در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


    مترجم

    مختصری درباره مترجم

    عباسعلی ‏گائینی‏

    در حال حاضر مطلبی درباره عباسعلی ‏گائینی‏ مترجم کتاب فیزیولوژی ورزشی غدد درون ریز پیشرفته در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

    عباسعلی ‏گائینی‏

    دیدگاه کاربران

    دیدگاه شما

    کد امنیتی ثبت نظر

    با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

    پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید