بنر بالای صفحه
درآمدی بر نمایش درمانی  شخص و آستانه
درآمدی بر نمایش درمانی  شخص و آستانه درآمدی بر نمایش درمانی  شخص و آستانه

کتاب درآمدی بر نمایش درمانی شخص و آستانه

معرفی کتاب درآمدی بر نمایش درمانی شخص و آستانه

(4)
کتاب درآمدی بر نمایش درمانی: شخص و آستانه، اثر سالوو پیترو تسلا ، با ترجمه مریم سلطانیان ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1396 توسط انتشارات سمت ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی وزیری، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
ناموجود

این محصول ممکن است با عنوان یا انتشارات دیگری موجود باشد، مجموعه آنها را اینجا ببینید.

محصولات مرتبط

(2)
24%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(5)
6%
(1)
24%
فروش ویژه
(4)
24%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(1)
26%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • مقدمه: تئاتر شفابخش

  • بخش اول: تئاتر و جهان

  • فصل اول: شخص
  • فصل دوم: آستانه

  • بخش دوم: بنیان‌های نمایش‌درمانی

  • فصل سوم: عناصر
  • فصل چهارم: ساختارها

  • بخش سوم: نمایش‌درمانی و کاربردهایش

  • فصل پنجم: بهداشت روان
  • فصل ششم: اعتیادها
  • فصل هفتم: معلولیت‌ها

مشخصات محصول

نویسنده: سالوو پیترو تسلا ویرایش: -
مترجم: مریم سلطانیان تعداد صفحات: 264
انتشارات: سمت وزن: 426
شابک: 9786000204600 تیراژ:
اندازه (قطع) : وزیری سال انتشار 1396

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

این کتاب برای دانشجویان رشته نمایش در مقطع کارشناسی به عنوان کتاب مبنایی ترجمه شده است.

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

«با بدنم به درون روایت می‌روم، در آن مشارکت می‌کنم و با طنین‌های تقلیدی‌اش از آن واقعه‌ای اجتماعی می‌سازم ... از این نظر روایت، اصلِ آزادی و قدرتی را یادآور می‌شود که ما انسان‌های واجد تفکر و تخیل، بر سرنوشت خویش اعمال می‌کنیم». پیتروتسلا در این کتاب واقعیت‌هایی را شرح می‌دهد که ریشه در تجربه او در مقام نمایش- درمانگر دارند و آنچه را شرح می‌دهد امور ملموس و تجربه‌پذیرند، نه بحث‌های انتزاعی یا تخیلی. وقتی از ورود بدن به درون روایت سخن می‌گوید از بدنی سخن می‌گوید که هم آشکارکننده است و هم آشکار‌شونده. این همان «تجربه و ماسک ... آغازین است ... محل عزیمت به سوی یک زبان نمایشی مشترک ....». طنین‌های این کتاب ابعاد بسیاری دارد، از جمله بررسی این امر که در یک فرهنگ خاص از عقل و جنون چه تعبیری وجود دارد، بیماری‌های روانی و انواع خاص از دست رفتنِ روابطِ میان‌فردی چگونه تعریف می‌شود، چگونه وجودهای سر به مهر ـ آن‌هایی که پیتر بروک «ارواح مهر‌و‌موم‌شده» می‌نامد ـ به این امکان دست می‌یابند که از طریق فرایندهای نمایشی «امکانی استعاری بیابند تا در قالب تصاویری ظاهر شوند که به میراثی همگانی بدل شده‌اند، زنجیرهای انزوا را بگسلند و خود را همچون محل‌های رویارویی نشان دهند».

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

سالوو پیترو تسلا

سالوو پیترو تسلا

در حال حاضر مطلبی درباره سالوو پیترو تسلا نویسنده درآمدی بر نمایش درمانی شخص و آستانه در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

مریم سلطانیان

در حال حاضر مطلبی درباره مریم سلطانیان مترجم کتاب درآمدی بر نمایش درمانی شخص و آستانه در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

مریم سلطانیان

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید