بنر بالای صفحه
مبانی و اصول مدیریت آموزشی
مبانی و اصول مدیریت آموزشی

کتاب مبانی و اصول مدیریت آموزشی

معرفی کتاب مبانی و اصول مدیریت آموزشی

(25)
کتاب مبانی و اصول مدیریت آموزشی، اثر دکتر غلامرضا شمس ، با ترجمه مترجم جمعی از مترجمان ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات سمت ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی وزیری، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 166,000 11%

149,100

166,000 11% 149,100

محصولات مرتبط

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • بخش اول: مفاهیم و نظریه‌ها

  • فصل اول: ماهیت مدیریت آموزشی
  • فصل دوم: ویژگی‌ها و مبانی مدیریت آموزش
  • فصل سوم: نظریه‌ها و مکاتب در حوزه مدیریت آموزشی
  • فصل چهارم: سیر پیدایش و تکامل مدیریت آموزشی
  • فصل پنجم: سازماندهی و ساختار سازمانی
  • فصل ششم: جوّ و فرهنگ سازمانی

    بخش دوم: فرایندهای مدیریتی
  • فصل هفتم: انگیزش
  • فصل هشتم: رهبری
  • فصل نهم: ارتباط
  • فصل دهم: تصمیم‌گیری و حل مسئله
  • فصل یازدهم: مدیریت تغییر

    بخش سوم: مدیریت آموزشی، فرایند اجتماعی و پویایی‌های گروهی
  • فصل دوازدهم: مدیریت آموزشی: یک فرایند اجتماعی
  • فصل
...
  • سیزدهم: مدیریت تحولی و پویایی‌های گروهی

مشخصات محصول

نویسنده: دکتر غلامرضا شمس ویرایش: -
مترجم: مترجم جمعی از مترجمان تعداد صفحات: 472
انتشارات: سمت وزن: 640
شابک: 9786000204662 تیراژ:
اندازه (قطع) : وزیری سال انتشار -

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

این کتاب برای دانشجویان رشته علوم تربیتی در مقطع کارشناسی به عنوان منبع اصلی درس "مبانی و اصول مدیریت آموزشی" به ارزش 2 واحد تدوین شده است.

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

مدیریت آموزشی، دانش و رشته‌ای کاربردی است و اهمیت آن را باید در توانایی آن جهت شکل‌دهی به خط‌ مشی‌‌های آموزشی و نیز راهبری فعالیت‌های عملی در سازمان‌های آموزشی دانست. مدیریت آموزشی بر اصول، مفروضه‌ها و مقولاتی بنا شده است که باید برای هرگونه اقدامی در یک نظام آموزشی شناخته شوند. کتاب حاضر درصدد تعیین، توصیف و تبیین مبانی و اصول مدیریت آموزشی است و به سه پرسش کلی پاسخ می‌دهد: چرا باید مدیریت آموزشی را مطالعه کرد و چه نیازی به این مطالعه وجود دارد؟ چگونه باید آن را مطالعه کرد؟ ماهیت و محتوای مدیریت آموزشی چیست؟ این کتاب، در ... پی واکاوی این سه موضوع و پاسخ به این سه پرسش هستی‌شناختی، معرفت‌شناختی و روش‌شناختی است و در قالب سه بخش مفاهیم و نظریه‌ها، فرایندهای مدیریتی، و مدیریت آموزشی، فرایند اجتماعی و پویایی‌های گروهی، و سیزده فصل، مبانی و اصول مدیریت آموزشی را مورد بحث قرار می‌دهد.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

دکتر غلامرضا شمس

دکتر غلامرضا شمس

در حال حاضر مطلبی درباره دکتر غلامرضا شمس نویسنده مبانی و اصول مدیریت آموزشی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

مترجم جمعی از مترجمان

در حال حاضر مطلبی درباره مترجم جمعی از مترجمان مترجم کتاب مبانی و اصول مدیریت آموزشی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

مترجم جمعی از مترجمان

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید