آمار در علم سنجی و علم اطلاعات و دانش شناسی
آمار در علم سنجی و علم اطلاعات و دانش شناسی

کتاب آمار در علم سنجی و علم اطلاعات و دانش شناسی

معرفی کتاب آمار در علم سنجی و علم اطلاعات و دانش شناسی

(4)
کتاب آمار در علم سنجی و علم اطلاعات و دانش شناسی، اثر دکتر پرویز نصیری و امیر حاج سلیمانی ، با ترجمه مترجم مهرزاد ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات سمت ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی وزیری، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 27,000 13%

23,490

27,000 13% 23,490
دسته بندی های مرتبط با این محصول را هم ببینید

کتابهای روش تحقیق و آمار

محصولات مرتبط

(2)
26%
فروش ویژه
(4)
21%
فروش ویژه
(4)
25%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • فصل اول: مفاهیم اولیه

  • فصل دوم: آمار توصیفی
  • فصل سوم: احتمالات
  • فصل چهارم: متغیر تصادفی و توزیع‌های آماری
  • فصل پنجم: برآورد
  • فصل ششم: استنباط آماری ـ آزمون فرض
  • فصل هفتم: آنالیز واریانس
  • فصل هشتم: همبستگی و رگرسیون
  • فصل نهم: تجزیه و تحلیل عاملی و کاربردهای آن
  • فصل دهم: تجزیه و تحلیل‌های آماری با استفاده از قوانین و مفاهیم علم‌سنجی و علم اطلاعات و دانش‌شناسی

مشخصات محصول

نویسنده: دکتر پرویز نصیری و امیر حاج سلیمانی ویرایش: -
مترجم: مترجم مهرزاد تعداد صفحات: 480
انتشارات: سمت وزن: 734
شابک: 9786000204716 تیراژ:
اندازه (قطع) : وزیری سال انتشار -
نوع جلد : شومیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

این کتاب برای دانشجویان درس‌های آمار در کلیه رشته/ گرایش‌های زیرمجموعه علم اطلاعات و دانش‌شناسی در دوره کارشناسی ارشد و همچنین دوره کارشناسی این رشته تدوین شده است.

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

علم اطلاعات و دانش‌شناسی با پدیده اطلاعات، رفتار اطلاعاتی، ذخیره و بازیابی و جریان حاکم بر آنها سروکار دارد. تحلیل و پردازش این اطلاعات نیازمند استفاده از روش‌های آماری است که بخش اعظم آنها در قالب تحلیل شاخص‌های علم‌سنجی است؛ لذا ضرورت دارد دانشجویان و محققان رشته علم اطلاعات و دانش‌شناسی به تبحّر کافی در کاربرد روش‌های آماری دست یابند. آنچه کتاب حاضر را از منابع مشابه متمایز می‌کند، پرهیز از مطالب تئوری غیرضروری، پیوستگی آنها، بیان ساده همراه با مثال‌های کاربردی و نرم‌افزاری است که امکان درک بهتری از مفاهیم را فراهم آورده است.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

دکتر پرویز نصیری و امیر حاج سلیمانی

دکتر پرویز نصیری و امیر حاج سلیمانی

در حال حاضر مطلبی درباره دکتر پرویز نصیری و امیر حاج سلیمانی نویسنده آمار در علم سنجی و علم اطلاعات و دانش شناسی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

مترجم مهرزاد

در حال حاضر مطلبی درباره مترجم مهرزاد مترجم کتاب آمار در علم سنجی و علم اطلاعات و دانش شناسی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

مترجم مهرزاد

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید