آموزش فوتسال

کتاب آموزش فوتسال

معرفی کتاب آموزش فوتسال

(4)
کتاب آموزش فوتسال، اثر کیوان مرادیان - دکتر رضا نوری - دکتر عبدالحسین پرنو - دکتر صادق امانی شلمزاری - مهناز صادقی سالارآبادی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1396 توسط انتشارات سمت ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی وزیری، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
ناموجود

این محصول ممکن است با عنوان یا انتشارات دیگری موجود باشد، مجموعه آنها را اینجا ببینید.

محصولات مرتبط

(3)
29%
فروش ویژه
(2)
6%
(4)
1%
(4)
29%
فروش ویژه
(2)
6%
(4)
6%
(2)
29%
فروش ویژه
(2)
25%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • بخش اول: کلیات

  • فصل اول: تاریخچه و قوانین فوتسال

  • بخش دوم: مهارت‌ها (تکنیک‌ها)

  • فصل دوم: پاس
  • فصل سوم: حمل توپ و دریبل
  • فصل چهارم: کنترل توپ
  • فصل پنجم: شوت
  • فصل ششم: دروازه‌بانی در فوتسال

  • بخش سوم: تاکتیک‌ها

  • فصل هفتم: سیستم‌های بازی فوتسال
  • فصل هشتم: تاکتیک‌های حمل‌های
  • فصل نهم: تاکتیک‌‌های دفاعی
  • فصل دهم: تاکتیک‌های ضدحمله

  • بخش چهارم: بدنسازی در فوتسال

  • فصل یازدهم: تمرین ویژه آمادگی جسمانی در فوتسال

مشخصات محصول

نویسنده: کیوان مرادیان - دکتر رضا نوری - دکتر عبدالحسین پرنو - دکتر صادق امانی شلمزاری - مهناز صادقی سالارآبادی ویرایش: -
مترجم: - تعداد صفحات: 287
انتشارات: سمت وزن: 459
شابک: 9786000205324 تیراژ:
اندازه (قطع) : وزیری سال انتشار 1396

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

این کتاب برای دانشجویان رشته علوم ورزشی در مقطع کارشناسی به عنوان منبع اصلی درس "فوتسال (عملی)" به ارزش 2 واحد تدوین شده است.

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

اصولا فاقد چکیده است

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

کیوان مرادیان

کیوان مرادیان

در حال حاضر مطلبی درباره کیوان مرادیان نویسنده آموزش فوتسال در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


دکتر رضا نوری

دکتر رضا نوری

در حال حاضر مطلبی درباره دکتر رضا نوری نویسنده آموزش فوتسال در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


دکتر عبدالحسین پرنو

دکتر عبدالحسین پرنو

در حال حاضر مطلبی درباره دکتر عبدالحسین پرنو نویسنده آموزش فوتسال در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


دکتر صادق امانی شلمزاری

دکتر صادق امانی شلمزاری

در حال حاضر مطلبی درباره دکتر صادق امانی شلمزاری نویسنده آموزش فوتسال در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مهناز صادقی سالارآبادی

مهناز صادقی سالارآبادی

در حال حاضر مطلبی درباره مهناز صادقی سالارآبادی نویسنده آموزش فوتسال در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید