بنر بالای صفحه
سیاست پردازی و نیرنگ
سیاست پردازی و نیرنگ

فروش ویژه

کتاب سیاست پردازی و نیرنگ

معرفی کتاب سیاست پردازی و نیرنگ

(2)
کتاب سیاست پردازی و نیرنگ، اثر جان کولمن ، با ترجمه یحیی شمس ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1398 توسط انتشارات مروارید - فیروزه ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 135,000 22%

105,300

135,000 22% 105,300

محصولات مرتبط

(2)
21%
فروش ویژه
(5)
26%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه
(5)
18%
فروش ویژه
(5)
21%
فروش ویژه
(2)
22%
فروش ویژه
(1)
1%
(4)
21%
فروش ویژه
(2)
1%

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • کتاب سیاست پردازی و نیرنگ کمیته 300 اثر جان کولمن مترجم یحی شمس نشر مروارید منتشر شده است 
    داستانی واقعی از سیاست ها و رفتار های ظالمانه ی ایالات متحده آمریکا و دولت های بریتانیا. مجموعه ای برگرفته از پژوهش هایی دقیق و مطمئن که بنا به دلایلی منتشر نشده اند و حقایقی فراوان را از تجاوزهای دولت هایی روباه صفت که حتی به مردم تحت سلطه خودشان دروغ می گویند و در بسیاری از فجایع سیاسی و اقتصادی دنیا نقش های تعیین کننده ایفا کرده اند، روشن می سازد.
    گزیده ای از کتاب سازمان ملل، کمک های خارجی آمریکا را به عنوان ابزارهایی برای از بین بردن منابع کشورهای
...
  • دارای حاکمیت به کار می برد. هیچ دزد یا سارقی تاکنون به این خوبی عمل نکرده است. اگر کشوری مانند کنگو، در واگذاری منابع طبیعی خود درنگ کند، سربازان سازمان ملل متحد به زور، حتی به بهای کشتار مردم بی دفاع، (همانند عملیاتی که در آن کشور صورت دادند)، وارد کنگو می شوند و به کشتار مردم و رهبر آن پاتریس لومومبا می پردازند. کوشش هایی که اخیرا برای کشتن صدام حسین به عمل آمد، نمونه دیگری از چگونگی ستیز سازمان ملل با قوانین امریکا و دیگر کشورهای مستقل جهان است. پرسش اینجاست که ایالات متحده و کشورهای دارای حاکمیت، تا چه زمانی باید عضویت غیر قانونی خود را، در جهان تک حکومتی سازمان ملل متحد تحمل کنند؟ تنها مردم دارای حاکمیت، می توانند از ادامه چنین عضویتی سرباز زنند.

مشخصات محصول

نویسنده: جان کولمن ویرایش: -
مترجم: یحیی شمس تعداد صفحات: 253
انتشارات: مروارید - فیروزه وزن: 298
شابک: 9789646542235 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار 1398
نوع جلد : شمیز

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

جان کولمن

جان کولمن

در حال حاضر مطلبی درباره جان کولمن نویسنده سیاست پردازی و نیرنگ در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

یحیی شمس

در حال حاضر مطلبی درباره یحیی شمس مترجم کتاب سیاست پردازی و نیرنگ در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

یحیی شمس

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید