اکتساب مهارت در ورزش  تحقیق  نظریه و کاربرد
اکتساب مهارت در ورزش  تحقیق  نظریه و کاربرد

کتاب اکتساب مهارت در ورزش تحقیق نظریه و کاربرد

معرفی کتاب اکتساب مهارت در ورزش تحقیق نظریه و کاربرد

(2)
کتاب اکتساب مهارت در ورزش: تحقیق، نظریه و کاربرد، اثر نیکولا ج. هاجز وا. مارک ویلیامز ، با ترجمه دکتر مهدی شهبازی - محمد صحبتی ها - محمد سلیمانی راد - مجید پهلوان یلی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات سمت ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی وزیری، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 38,000 13%

33,060

38,000 13% 33,060

محصولات مرتبط

(2)
3%
(4)
29%
فروش ویژه
(4)
13%

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • مقدمه مترجمان

  • پیشگفتار

  • بخش اول: نحوه عرضه اطلاعات

  •     فصل اول: نقش‌ها و کاربردهای بازخورد افزوده در اکتساب مهارت‌های حرکتی
  •     فصل دوم: کمی تلفیق کنید: چگونگی برنامه‌ریزی تمرین مشاهده‌ای
  •     فصل سوم: تأثیر کانون توجه بر کارایی حرکت
  •     فصل چهارم: پیشرفت‌هایی در یادگیری حرکتی ضمنی

  • بخش دوم: بهینه‌سازی شرایط تمرین

  •     فصل پنجم: تداخل ضمنی: تعمیم‌پذیری و محدودیت‌ها
  •     فصل ششم: تصویرسازی ذهنی، مشاهده عمل، و یادگیری مهارت
  •     فصل هفتم: پویایی بوم‌شناختی و طرح‌ریزی یادگیری حرکتی در ورزش
  •     فصل هشتم: بازنمایی، تولید و انتقال توالی‌های حرکت ساده و پیچیده
  •     فصل نهم: پژوهشی در باب هدایت بدنی: اصول کمکی و شواهد حمایتی

  • بخش سوم: موضوعاتی در باب یادگیری حرکتی

  •     فصل دهم: یادگیری حرکتی از منظر انگیزشی
  •     فصل یازدهم: تحکیم مهارت حرکتی
  •     فصل دوازدهم: دوره‌های بحرانی، دوره‌های حساس و آمادگی برای یادگیری مهارت حرکتی
  •     فصل سیزدهم: سازوکارهای اجرای ماهرانه عمل مشترک
  •     فصل چهاردهم: یادگیری مهارت حرکتی و نوروویزیولوژی آن

  • بخش چهارم: اجرای ماهرانه

  • فصل پانزدهم: توسعه مهارت در ورزش
  • فصل شانزدهم: رفتار پیش‌بینانه و اجرای ماهرانه
  • فصل هفدهم: خبرگی ادراکی: چه چیز می‌تواند آموزش داده شود؟
  • فصل هجدهم: شناخت تجسمی: از زمین بازی به کلاس درس
  • فصل نوزدهم: مهارت‌های ویژه: عمومیت و اختصاصی بودن در یادگیری حرکتی
  • بخش پنجم: تحقیق، نظریه و تمرین: چالش‌ها و راه‌حل‌ها
  • فصل بیستم: تبدیل نظریه به تمرین: فعالیت عملی با ورزشکاران
  • فصل بیست ویکم: فعالیت در محیط (نیمکره جنوبی)

  • نمایه


مشخصات محصول

نویسنده: نیکولا ج. هاجز وا. مارک ویلیامز ویرایش: -
مترجم: دکتر مهدی شهبازی - محمد صحبتی ها - محمد سلیمانی راد - مجید پهلوان یلی تعداد صفحات: 536
انتشارات: سمت وزن: 814
شابک: 9786000206437 تیراژ:
اندازه (قطع) : وزیری سال انتشار -

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

کتاب حاضر برای دانشجویان رشته علوم ورزشی در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا به عنوان منبع کمکی درس «یادگیری حرکتی» به ارزش 2 واحد ترجمه شده است. امید است علاوه بر جامعه دانشگاهی، کلیه سالمندان و ورزشکاران و نیز سایر علاقه‌مندان از آن بهره‌مند شوند.

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

حیطه اکتساب مهارت با توجه به علاقه زیاد به فرایندهای یادگیری و کاربردهایشان در انواع رشته‌ها و حرفه‌های مختلف (مثلاً توانبخشی/ پزشکی، علم کامپیوتر، روان‌شناسی، مهندسی و ورزش) در دوره پرهیجانی قرار دارد. به علاوه، پیشرفت‌های فنی درک و فهم سازوکارهای زیربنایی یادگیری (مثلاً تصویربرداری از مغز و دستگاه‌های تحریک، ابزارهای اندازه‌گیری فیزیولوژیکی و هم‌کنشگرهای رباتیک) را تسهیل کرده است. این پیشرفت‌ها در تکنولوژی، دانشمندان را قادر ساخته است که به همین اندازه درصدد طرح سؤال‌های دقیق اثرگذار بر نظریه‌ها، تحقیقات و تمرینات کاربردی باشند. اهداف اصلی تدوین این کتاب عبارت است از:

ـ تحریک و ترغیب علاقه پژوهشی؛

ـ ارائه منبعی برای دانشجویان یادگیری حرکتی در کلاس‌های کارشناسی و کارشناسی ارشد؛

ـ ارائه منبعی برای تمرین‌دهندگان که به دنبال به کارگیری یک چارچوب مبتنی بر شواهد برای هدایت عمل مربیگری هستند.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

نیکولا ج. هاجز وا. مارک ویلیامز

نیکولا ج. هاجز وا. مارک ویلیامز

در حال حاضر مطلبی درباره نیکولا ج. هاجز وا. مارک ویلیامز نویسنده اکتساب مهارت در ورزش تحقیق نظریه و کاربرد در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

دکتر مهدی شهبازی

در حال حاضر مطلبی درباره دکتر مهدی شهبازی مترجم کتاب اکتساب مهارت در ورزش تحقیق نظریه و کاربرد در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

دکتر مهدی شهبازی

محمد صحبتی ها

در حال حاضر مطلبی درباره محمد صحبتی ها مترجم کتاب اکتساب مهارت در ورزش تحقیق نظریه و کاربرد در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

محمد صحبتی ها

محمد سلیمانی راد

در حال حاضر مطلبی درباره محمد سلیمانی راد مترجم کتاب اکتساب مهارت در ورزش تحقیق نظریه و کاربرد در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

محمد سلیمانی راد

مجید پهلوان یلی

در حال حاضر مطلبی درباره مجید پهلوان یلی مترجم کتاب اکتساب مهارت در ورزش تحقیق نظریه و کاربرد در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

مجید پهلوان یلی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید