بنر بالای صفحه
حقیقت وریتی نشر مصدق
حقیقت وریتی نشر مصدق حقیقت وریتی نشر مصدق

کتاب حقیقت وریتی نشر مصدق

معرفی کتاب حقیقت وریتی نشر مصدق

(4)
کتاب حقیقت (وریتی)، اثر کالین هوور ، با ترجمه فروزنده دولت یاری ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1398 توسط انتشارات مصدق ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
ناموجود

این محصول ممکن است با عنوان یا انتشارات دیگری موجود باشد، مجموعه آنها را اینجا ببینید.

دسته بندی های مرتبط با این محصول را هم ببینید

پرفروش ترین کتاب های سال 1402

محصولات مرتبط

(4)
26%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه
(2)
1%
(2)
31%
فروش ویژه
(4)
29%
فروش ویژه
(4)
21%
فروش ویژه
(5)
21%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه

مشخصات محصول

نویسنده: کالین هوور ویرایش: -
مترجم: فروزنده دولت یاری تعداد صفحات: 368
انتشارات: مصدق وزن: 391
شابک: 9786229506998 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار 1398
نوع جلد : شمیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

رمانی است از کالین هوور و یکی از ده رمان برتر عاشقانه‌ی سال ۲۰۱۹ به انتخاب کاربران سایت گودریدز. کالین هوور نویسنده سرشناس امریکایی است که آثارش در زمره پرفروش‌ترین کتاب‌های سال قرار دارد و بیشتر به موضوعات زنان، خانواده و عشق می‌پردازد. کتاب حقیقت (وریتی) جدیدترین اثر این نویسنده است که در آن به ماجرای عاشقانه لوون اشلی که شغل او نیز نویسندگی است می‌پردازد.

لوون اشلی نویسنده‌ای است که با مشکلات مالی فراوانی دست‌و‌پنجه نرم می‌کند. روزی به او پیشنهادی فوق‌العاده داده می‌شود: جرمی کرافورد، شوهر نویسنده معروف وریتی کرافورد، از لوون می‌خواهد ... کتاب‌های باقی‌مانده از برخی آثار موفق که همسرش را به سرانجام برساند؛ زیرا همسر آسیب‌دیده‌ی او نمی‌تواند آن‌ها را به پایان برساند.

لوون به خانه کرافورد می‌رود تا برای شروع کارش، یادداشت‌ها و طرح‌های وریتی را بررسی کند که ناگهان دفترچه روزانه‌ی او را می‌یابد. دفترچه یادداشتی که برای خواندن کسی نوشته نشده است. با خواندن این دفترچه، لوون به رازی پی می‌برد که می‌تواند خانواده کرافورد را در هم بریزد. لوون ابتدا تصمیم می‌گیرد این راز را پیش خود نگه دارد، اما با شدت گرفتن احساساتش نسبت به جرمی، وقایع وارد مسیر دیگری می‌شود.

گوشه ای از کتاب

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

گوشه ای از کتاب

فقط ۵ روز از اقامت من در این خانه می‌گذرد اما به نظر خودم این مدت به اندازه یک سال طول کشیده بود. به نظر می‌رسد که طول روزها در ورمونت طولانی‌تر از نیویورک است.

صدای میرنا را قبل از ترک منزل شنیدم که به جرمی گفت که امروز وریتی تب داشته است و به همین دلیل او را از رختخواب بیرون نیاورده بود. از این بابت ناراحت نشدم چون در این حالت با حضور خود، او را ناراحت نکرده و یا شاهد حضور او و پرستارش از پنجره اتاق کار نبودم.

جرمی روی ایوان پشتی بود. او به‌تنهایی روی یک صندلی گهواره‌ای نشسته بود اما به مدت ۱۰ دقیقه تکان نخورد. او کاملاً بی‌حرکت همان‌جا نشست! فقط ... تنها حرکت او این بود که هر چند لحظه یک‌بار به‌طور ناخودآگاه پلک می‌زد. مدتی بود که جرمی همانجا نشسته بود.

ای کاش می دانستم چه افکاری از ذهن او می‌گذشتند. آیا به دخترانش فکر می‌کرد؟ شاید به همسرش وریتی فکر می‌کرد؟ آیا او به تغییرات ناگهانی در زندگی‌اش طی سال‌های گذشته فکر می‌کرد؟

طی چند روز گذشته صورتش را اصلاح نکرده بود، بنابراین اکنون ریش او کاملاً بلند شده بود. او حتی با این وضعیت هم خوش‌قیافه بود و این مقدار از ریش هم به اندازه ته‌ریش برازنده‌اش بود؛ اما مطمئن نبودم که اگر ریش او از این هم بلندتر بشود، ظاهرش چگونه خواهد بود.

اندکی به جلو خم شدم؛ دستانم را به شکل مشت روی میز وریتی گذاشتم و سپس چانه‌ام را روی آن گذاشتم. از اینکه تکان خورده بودم، پشیمان شدم چون جرمی متوجه این حرکت شد و سرش را به سمت من چرخاند. نگاهم را به سمت دیگر چرخاندم و سعی کردم خود را مشغول نشان دهم؛ اما کاملاً بدیهی بود که مشغول نگاه کردن به او بودم! به همین دلیل فقط لبخند زدم.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

کالین هوور

کالین هوور

در حال حاضر مطلبی درباره کالین هوور نویسنده حقیقت وریتی نشر مصدق در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

فروزنده دولت یاری

در حال حاضر مطلبی درباره فروزنده دولت یاری مترجم کتاب حقیقت وریتی نشر مصدق در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

فروزنده دولت یاری

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید