بنر بالای صفحه
راه رفتن و مراقبه
راه رفتن و مراقبه

فروش ویژه

کتاب راه رفتن و مراقبه

معرفی کتاب راه رفتن و مراقبه

(2)
کتاب راه رفتن و مراقبه (راه درازی که به شادی می انجامد)، اثر تیک نات هان ، با ترجمه فرخ سیف بهزاد ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات دارینوش ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی خشتی کوچک، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 70,000 21%

55,300

70,000 21% 55,300

محصولات مرتبط

(5)
21%
فروش ویژه
(5)
21%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(4)
21%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه
(4)
قیمت قبل
(5)
19%
(5)
26%
فروش ویژه
(2)
22%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • کتاب راه رفتن و مراقبه راه درازی كه به شادی می انجامد اثر تیک نات هان ترجمه فرخ سيف بهزاد نشر دارینوش منتشر شده است

مشخصات محصول

نویسنده: تیک نات هان ویرایش: -
مترجم: فرخ سیف بهزاد تعداد صفحات: 64
انتشارات: دارینوش وزن: 100
شابک: 9789645250490 تیراژ:
اندازه (قطع) : خشتی کوچک سال انتشار -
نوع جلد : شمیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(کاغذ گرافت)

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

تیک نات هان

تیک نات هان

تیک نات هان (زاده ۱۱ اکتبر سال ۱۹۲۶) راهب بودایی، کنش‌گر صلح، نویسنده، شاعر، معلم و مؤسس پالم ویلج تریدیشن است که از لحاظ تاریخی، الهام‌بخش اصلی بودیسم کنش‌گر شناخته شده است. نات هان که او را «پدر ذهن‌آگاهی» نیز می‌دانند، تأثیر عمده‌ای بر رویه‌های غربی بودیسم و ذهن‌آگاهی داشت.

در اواسط دهه ۶۰، نات هان مدرسه جوانان برای خدمات اجتماعی را تأسیس کرد. او در سال ۱۹۶۶، پس از ابراز مخالفت با جنگ و امتناع از جانبداری از ویتنام تبعید شد. در سال ۱۹۶۷، مارتین لوتر کینگ جونیور او را نامزد جایزه صلح نوبل کرد. دوران تبعید برای او که بخشی از آن در فرانسه سپری شد، فرصتی بود تا چندین صومعه در سراسر جهان تأسیس کند. دورانی که بسیار هم طولانی شد تا آنکه درنهایت دولت ویتنام، در سال ۲۰۰۵، اجازه بازگشت او به کشورش را صادر کرد؛ اما در سال ۲۰۰۹ حکم تعطیلی مرکز ذن او را، که در لام دونگ واقع شده بود، صادر کرد و برای همه‌ی فعالیت‌های نات هان نیز محدودیت‌هایی وضع کرد.

در اندیشه‌ی تیک نات هان رنج کشیدن جنبه‌های مثبت فراوانی دارد. او در جایی گفته، اگر رنج کشیدن را به‌خوبی آموخته باشید، بسیار کمتر رنج می‌برید و درنهایت آگاه خواهید شد که از رنج برای رسیدن به شادکامی و خوشحالی بهره ببرید. به گفته‌ی نات هان شادی و رنج توامان در کنار یکدیگرند و این‌ها دو روی یک سکه‌اند.

تیک نات هان در بیست و دومین روز از ژانویه سال ۲۰۲۲ چشم از جهان فروبست.


مترجم

مختصری درباره مترجم

فرخ سیف بهزاد

در حال حاضر مطلبی درباره فرخ سیف بهزاد مترجم کتاب راه رفتن و مراقبه در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

فرخ سیف بهزاد

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید