جامعه‌شناسی بالینی جلد دوم
جامعه‌شناسی بالینی جلد دوم

کتاب جامعه شناسی بالینی جلد دوم

معرفی کتاب جامعه شناسی بالینی جلد دوم

(5)
کتاب جامعه‌شناسی بالینی؛ حیطه‌های مداخلاتی رفتارهای پرخطر، رفتار سلامت، کار و شغل، سالمندان و توانمندسازی گروه‌های آسیب‌پذیر (جلد دوم) 3849، اثر علیرضا محسنی تبریزی ، با ترجمه مترجم لورنس دنیا کتبی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1396 توسط انتشارات دانشگاه تهران ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی وزیری، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 210,000 3%

203,700

210,000 3% 203,700

محصولات مرتبط

مشخصات محصول

نویسنده: علیرضا محسنی تبریزی ویرایش: -
مترجم: مترجم لورنس دنیا کتبی تعداد صفحات: 602
انتشارات: دانشگاه تهران وزن: 909
شابک: 9789640370568 تیراژ:
اندازه (قطع) : وزیری سال انتشار 1396
نوع جلد : شومیز

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

علیرضا محسنی تبریزی

علیرضا محسنی تبریزی

در حال حاضر مطلبی درباره علیرضا محسنی تبریزی نویسنده جامعه‌شناسی بالینی جلد دوم در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

مترجم لورنس دنیا کتبی

در حال حاضر مطلبی درباره مترجم لورنس دنیا کتبی مترجم کتاب جامعه‌شناسی بالینی جلد دوم در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

مترجم لورنس دنیا کتبی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید