بنر بالای صفحه
آسیب شناسی روانی کودک و نوجوان نشر سمت
آسیب شناسی روانی کودک و نوجوان نشر سمت

کتاب آسیب شناسی روانی کودک و نوجوان نشر سمت

معرفی کتاب آسیب شناسی روانی کودک و نوجوان نشر سمت

(5)
کتاب آسیب شناسی روانی کودک و نوجوان، اثر رابرت وایس ، با ترجمه مهرداد فیروزبخت ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1398 توسط انتشارات دانژه ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رحلی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
ناموجود

این محصول ممکن است با عنوان یا انتشارات دیگری موجود باشد، مجموعه آنها را اینجا ببینید.

دسته بندی های مرتبط با این محصول را هم ببینید

اختلال‌های اضطرابی آسیب‌شناسی کارشناسان مشاور دوم

محصولات مرتبط

(5)
22%
فروش ویژه
(5)
11%
فروش ویژه
(2)
1%
(3)
19%
فروش ویژه
(2)
1%

مشخصات محصول

نویسنده: رابرت وایس ویرایش: -
مترجم: مهرداد فیروزبخت تعداد صفحات: 992
انتشارات: دانژه وزن: 2446
شابک: 9786002502131 تیراژ:
اندازه (قطع) : رحلی سال انتشار 1398
نوع جلد : زرکوب

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(آسیب شناسی روانی کودکان و نوجوانان)

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

کتاب حاضر با رویکرد رشدنگر، ظهور اختلالات را در انسان و در دوران کودکی و نوجوانی بررسی می‌کند و خطرات و عوامل مؤثر بر فرآیند و مسیرهای رشدی را با لحاظ‌کردن بافت اجتماعی فرهنگی خانواده، توصیف و بیان می‌کند. انواع اختلالات، اعم از رشدی، مخل و مصرف مواد، هیجان و تفکر، و اختلالات مرتبط با سلامت، هر کدام در یک فصل از کتاب بررسی شده‌اند. بیان اهداف و خلاصۀ هر فصل، اصطلاحات کلیدی، تمرین‌های تفکر انتقادی، و پرسش‌های چندگزینه‌ای و نگارشی، مخاطبان را در فهم مطالب کمک می‌کنند.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

رابرت وایس

رابرت وایس

در حال حاضر مطلبی درباره رابرت وایس نویسنده آسیب شناسی روانی کودک و نوجوان نشر سمت در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

مهرداد فیروزبخت

در حال حاضر مطلبی درباره مهرداد فیروزبخت مترجم کتاب آسیب شناسی روانی کودک و نوجوان نشر سمت در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

مهرداد فیروزبخت

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید