بنر بالای صفحه
فعالیت های سنجش عملکرد
فعالیت های سنجش عملکرد

فروش ویژه

کتاب فعالیت های سنجش عملکرد

معرفی کتاب فعالیت های سنجش عملکرد

(4)
کتاب فعالیت های سنجش عملکرد (مبتنی بر نظریه هوش های چندگانه)، اثر سوسن بالغی زاده ، با ترجمه مترجم رزیتا امانی - محمدرضا مجذوبی - صالح سپهری فر ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات روزنه ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 140,000 26%

103,600

140,000 26% 103,600

محصولات مرتبط

(2)
25%
فروش ویژه
(5)
26%
فروش ویژه
(4)
29%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • (مبتنی بر نظریه هوش های چندگانه)
    كتاب حاضر با هدف سنجش عملكرد دانش آموزان پيش دبستاني و دبستاني و پرورش استعداد آن ها، به ارائه ي فعاليت هاي مبتني بر نظريه هوش هاي چندگانه در حوزه هاي گوناگون رياضي، علوم تجربي، مكانيكي و دست سازه ها، اجتماعي، بدني، جنبشي، كلامي/ زباني، موسيقايي و هنر مي پردازد. براي اجراي درست فعاليت ها، از صفر تا صد آن ها شرح داده شده است.
    گزیده ای از کتاب هدف: درك ارتباط هاي بين قطعات ماشين، به كارگيري مهارت هاي حركتي وسايل مورد نياز: وسايل شكسته شده مانند: ساعت، ماشين تايپ، تلفن، ابزارهاي مختلف از جمله: پيچ، پيچ گوشتي، سيم
...
  • پيچ، انبردست و غيره. ظروفي براي نگهداری قطعات جدا روش اجرا كودكان كلاس را به گروه هاي كوچك تقسيم كنيد. به هر گروه دو وسيله شكسته شده، ابزارهايي براي جداسازي قطعات و همچنين ظروفي براي نگهداري قطعات جدا شده بدهيد. از كودكان بخواهيد سعي كنند با ابزارهاي مختلف براي جداسازي وسايل استفاده كنند. به كودكان تاكيد كنيد كه آنها بايد قطعات را جدا كنند نه آن كه آنها را بشكنند.

مشخصات محصول

نویسنده: سوسن بالغی زاده ویرایش: -
مترجم: مترجم رزیتا امانی - محمدرضا مجذوبی - صالح سپهری فر تعداد صفحات: 322
انتشارات: روزنه وزن: 373
شابک: 9789643348991 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار -

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(راهنمای آموزشی قابلیت عملی کودکان،شناخت در کودکان،هوشهای چندگانه،روانشناسی)

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

سوسن بالغی زاده

سوسن بالغی زاده

در حال حاضر مطلبی درباره سوسن بالغی زاده نویسنده فعالیت های سنجش عملکرد در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

مترجم رزیتا امانی

در حال حاضر مطلبی درباره مترجم رزیتا امانی مترجم کتاب فعالیت های سنجش عملکرد در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

مترجم رزیتا امانی

محمدرضا مجذوبی

در حال حاضر مطلبی درباره محمدرضا مجذوبی مترجم کتاب فعالیت های سنجش عملکرد در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

محمدرضا مجذوبی

صالح سپهری فر

در حال حاضر مطلبی درباره صالح سپهری فر مترجم کتاب فعالیت های سنجش عملکرد در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

صالح سپهری فر

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید