دیروز خیلی دیره
دیروز خیلی دیره

کتاب دیروز خیلی دیره

معرفی کتاب دیروز خیلی دیره

(4)
کتاب دیروز خیلی دیره (مجموعه داستان)، اثر شهلا حائری ، با ترجمه مترجم شهلا حمزاوی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1397 توسط انتشارات قطره ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
ناموجود

این محصول ممکن است با عنوان یا انتشارات دیگری موجود باشد، مجموعه آنها را اینجا ببینید.

محصولات مرتبط

(1)
3%
(2)
1%
(2)
29%
فروش ویژه
(5)
3%
(2)
فروش ویژه
(5)
25%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(5)
قیمت قبل
(2)
26%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • ـ هيچي فراموش نمي‌شه. هيچي از بين نمي‌ره. زمان آروم، آروم گرد و غباري روي خاطرات مي‌نشونه. روش رو مي‌پوشونه. فکر مي‌کني يادت رفته. اما صبح که از خواب پا مي‌شي حالت بده. نمي‌دوني چته. نمي‌دوني دردت از کجا آب مي‌خوره. اما کافيه که نسيمي يا خاطره‌اي خاکش رو برداره، بعد همه چي تازه مي‌شه. همه چي مي‌آد بيرون. عين روز اول...( برگرفته از متن کتاب) شهلا حائري در اين سه داستان با نثري شيرين و گيرا خواننده‌اش را به دنياي ديگري مي‌برد. دنياي راز‌ها‌، شادي‌ها و غافلگيري‌ها.کليه‌ي نوشته‌هاي اين نويسنده و مترجم در نشر قطره به چاپ رسيده است.

مشخصات محصول

نویسنده: شهلا حائری ویرایش: -
مترجم: مترجم شهلا حمزاوی تعداد صفحات: 92
انتشارات: قطره وزن: 108
شابک: 9786001198335 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار 1397

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(داستانهای کوتاه فارسی،قرن 14)

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

شهلا حائری

شهلا حائری

شهلا حائری را می‌توان از جمله موفق‌ترین مترجمان و نویسندگان زن سال‌های اخیر دانست که هم در بخش تألیف و هم در بخش ترجمه، آثار ماندگاری خلق کرده است.

در مقطع کارشناسی، در رشته علوم ارتباطات تحصیلات خود را به پایان رساند و سپس رشته‌ مورد علاقه‌ خود، یعنی ادبیات فرانسه، را برگزید و تا مقطع دکترا در رشته ادبیات تطبیقی فرانسه پیش رفت.

خانم حائری را بیشتر با ترجمه‌‌های درخشانش از آثار اریک امانوئل اشمیت می‌شناسند. کلکسیون جوایز ادبی گوناگون، بخشی از پاسداشت فعالیت‌های خانم حائری به مناسبت ترجمه‌هایش از آثار ادبیات فرانسه است.

در کنار جوایز آکادمیک و دانشگاهی، می‌توان از جوایزی همچون جایزه خانه نمایش و جایزه ادبی پروین اعتصامی نام برد.

ترجمه هایی چون عشق لرزه، خرده جنایت‌های زناشوهری، مهمانسرای دو دنیا، نوای اسرارآمیز و یک روز قشنگ بارانی از جمله ترجمه‌های اوست و آثار تألیفی‌ای چون فهرست حسرت‌ها، آتش از پشت شیشه، بی‌خود و بی‌جهت و در سایه‌ مارسل پروست از جمله آثار تألیفی اوست.


مترجم

مختصری درباره مترجم

مترجم شهلا حمزاوی

در حال حاضر مطلبی درباره مترجم شهلا حمزاوی مترجم کتاب دیروز خیلی دیره در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

مترجم شهلا حمزاوی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید