درمان متمرکز بر شفقت
درمان متمرکز بر شفقت

قیمت قبل فروش ویژه

کتاب درمان متمرکز بر شفقت

معرفی کتاب درمان متمرکز بر شفقت

(2)
کتاب درمان متمرکز بر شفقت (CFT) به زبان ساده (راهنمای گام به گام کمک به مراجعان روان درمانی)، اثر راسل کولتز ، با ترجمه جواد خلعتبری و دیگران ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1402 توسط انتشارات دانژه ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمتِ جدید در بازار: 280,000
قیمت ایده بوک: 240,000 12%

212,800

240,000 12% 212,800
دسته بندی های مرتبط با این محصول را هم ببینید

روان‌درمانی روش‌های روان‌درمانگری مشاور دوم

محصولات مرتبط

(2)
24%
فروش ویژه
(4)
29%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(5)
16%
فروش ویژه
(2)
1%
(4)
25%
فروش ویژه
(4)
12%

مشخصات محصول

نویسنده: راسل کولتز ویرایش: -
مترجم: جواد خلعتبری و دیگران تعداد صفحات: 400
انتشارات: دانژه وزن: 450
شابک: 9786002502063 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار 1402
نوع جلد : شومیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

در پانزده فصل اين كتاب، مطالب جذاب، ساده و در حين حال دقيق و علمي، ابعاد متنوع درمان مبتني بر شيفت به شكلي بديع و خواندني به تصوير كشيده مي‌شود. خاستگاه موضوعات اساسي، نقش درمانگر،نقش تكامل در شكل‌گيري مغز، درك احساس‌ها، پرورش ذهن آگاهي، تمرين چندگانه، شكل گيري اجتماعي خود و … عناوين فصول كتاب مي‌باشد. نويسنده اين اثر كه مورد تقدير و ستايش پيشگامان اين حوزه قرار گرفته، با دقتي تحسين برانگيز، درمان مبتني بر شفقت را براي درمانگران به شكلي كاربردي توضيح مي‌دهد. بي ترديد مطالعه كتاب براي روان شناسان، روان‌پزشكان، مددكاران و حتي عموم علاقمندان به مبحث شفقت ورزي، مفيد و كارساز مي‌باشد.


منبع: ناشر کتاب

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

در رابطۀ بین مراجع و درمانگر، می‌توان بر درک چارچوب تکاملی چالش‌های مراجعان بیشتر تمرکز کرد. نویسندۀ این کتاب ابعاد علمی و متنوع و چگونگی درمان مبتنی بر شفقت را به طور کاربردی برای درمانگران شرح می‌دهد. خاستگاه موضوعات اساسی، نقش درمانگر، نقش تکامل در شکل‌گیری مغز، درک احساس‌ها، پرورش ذهن‌آگاهی، تمرین خودِ چندگانه و شکل‌گیری اجتماعی، عنوان‌های فصل‌ها هستند.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

راسل کولتز

راسل کولتز

در حال حاضر مطلبی درباره راسل کولتز نویسنده درمان متمرکز بر شفقت در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

جواد خلعتبری و دیگران

در حال حاضر مطلبی درباره جواد خلعتبری و دیگران مترجم کتاب درمان متمرکز بر شفقت در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

جواد خلعتبری و دیگران

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید