کتابچه راهنمای مغز برای شناخت توانمندی ها آسیب ها و شیوه های بهبود عملکرد
کتابچه راهنمای مغز برای شناخت توانمندی ها آسیب ها و شیوه های بهبود عملکرد

کتابچه راهنمای مغز برای شناخت توانمندی ها آسیب ها و شیوه های بهبود عملکرد

معرفی کتابچه راهنمای مغز برای شناخت توانمندی ها آسیب ها و شیوه های بهبود عملکرد

(2)
کتابچه راهنمای مغز:برای شناخت توانمندی ها،آسیب ها و شیوه های بهبود عملکرد (باشگاه مغز)، اثر تارا رضاپور - حامد اختیاری ، با ترجمه مترجم سمیرا ابراهیمی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1398 توسط انتشارات مهرسا - مهر و ماه ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
ناموجود

این محصول ممکن است با عنوان یا انتشارات دیگری موجود باشد، مجموعه آنها را اینجا ببینید.

دسته بندی های مرتبط با این محصول را هم ببینید

حافظه خودآگاهی دانش‌آموز یازدهم دهم دوازدهم دوم

محصولات مرتبط

(5)
29%
فروش ویژه
(6)
قیمت قبل
(2)
1%
(2)
1%
(4)
26%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • حتماً شما هم تاکنون تجربه‌ی یادگیری طرز کارکردن با یک وسیله‌ی برقی و یا الکترونیکی را از روی دفترچه‌ی راهنمای آن داشته‌اید و توانسته‌اید با مطالعه‌ی دستورالعمل راهنما، گام به گام با روش راه‌انداختن و درست کار کردن آن وسیله آشنا شوید. حتی زمانی که برای این وسایل مشکلی پیش می‌آید، اولین اقدام شما، مراجعه به این کتابچه‌های راهنما خواهد بود و قطعاً هر چقدر پیچیدگی این وسایل بیشتر باشد، نیاز به دستورالعمل راهنمای مفصل‌تری نیز خواهد بود.
    مغز ما یک موهبت الهی است که دنیای بسیار پیچیده‌ای دارد. شناخت این عضو شگفت‌انگیز نیاز به یک کتابچه‌ی‌ راهنمایی دارد تا به زبانی ساده بتواند پیچیدگی‌های آن را توضیح دهد و به ما در مراقبت و رسیدگی به آن کمک کند. هر چقدر شناخت ما از مغز و عملکردهای آن بیشتر و کامل‌تر باشد، می‌توانیم به ‌شیوه‌های بهتری از آن استفاده کنیم. کتاب پیش‌رو، در واقع همان کتابچه‌ی ‌راهنمایی است که سعی می‌کند شناخت و آگاهی ما را نسبت به توانمندی‌ها و مشکلات مغزی‌مان افزایش دهد و ما را در مسیر نگهداری و مراقبت مؤثر از آن یاری کند. پس اگر شما هم مشتاق  این هستید تا از دنیای پر رمز و راز مغزتان آگاه شوید، با ما در «کتابچه‌ی راهنمای مغز» همراه شوید...

مشخصات محصول

نویسنده: تارا رضاپور - حامد اختیاری ویرایش: -
مترجم: مترجم سمیرا ابراهیمی تعداد صفحات: 120
انتشارات: مهرسا - مهر و ماه وزن: 150
شابک: 9786009890415 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار 1398

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(تصویرگر:سمیرا مختاری و دیگران،باهمکاری:علی رضا نوروزی و دیگران)

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

مغز ما یک موهبت الهی است که دنیای پیچیده‌ای دارد. شناخت این عضو از بدن انسان نیاز به یک کتابچه راهنمایی دارد تا به زبانی ساده بتواند پیچیدگی‌های آن را توضیح دهد. کتاب پیش رو، سعی می‌کند شناخت و آگاهی ما نسبت به توانمندی‌ها و مشکلات مغزی‌مان را افزایش دهد و ما را در مسیر نگهداری و مراقبت مؤثر آن یاری کند. از ویژگی‌های این کتاب مصور بودن و بیان ساده آن است که ضمن معرفی عملکردهای مغزی، بخشی از آن هم به تمرین‌ها و توصیه‌هایی اختصاص یافته است.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

تارا رضاپور

تارا رضاپور

در حال حاضر مطلبی درباره تارا رضاپور نویسنده کتابچه راهنمای مغز برای شناخت توانمندی ها آسیب ها و شیوه های بهبود عملکرد در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


حامد اختیاری

حامد اختیاری

در حال حاضر مطلبی درباره حامد اختیاری نویسنده کتابچه راهنمای مغز برای شناخت توانمندی ها آسیب ها و شیوه های بهبود عملکرد در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

مترجم سمیرا ابراهیمی

در حال حاضر مطلبی درباره مترجم سمیرا ابراهیمی مترجم کتاب کتابچه راهنمای مغز برای شناخت توانمندی ها آسیب ها و شیوه های بهبود عملکرد در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

مترجم سمیرا ابراهیمی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید