بنر بالای صفحه
خانه سایه ها 1
خانه سایه ها 1 خانه سایه ها 1

فروش ویژه

کتاب خانه سایه ها 1

معرفی کتاب خانه سایه ها 1

(20)
کتاب خانه ی سایه ها 1 (احضار)، اثر دن پابلوکی ، با ترجمه محمدرضا ملکی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات پیدایش ، به چاپ رسیده است. این محصول به تیراژ 1,000 جلد، در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 150,000 26%

111,000

150,000 26% 111,000

محصولات مرتبط

(4)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(1)
20%
(1)
21%
فروش ویژه
(5)
21%
فروش ویژه
(5)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(5)
26%
فروش ویژه
(4)
21%
فروش ویژه

مشخصات محصول

نویسنده: دن پابلوکی ویرایش: -
مترجم: محمدرضا ملکی تعداد صفحات: 216
انتشارات: پیدایش وزن: 190
شابک: 9786002966513 تیراژ: 1000
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار -
نوع جلد : شمیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(داستانهای نوجوانان آمریکایی،قرن 21م)

گوشه ای از کتاب

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

گوشه ای از کتاب

صدای جیغی از آن سوی پیج جاده به گوش رسید و چیزی نمانده بود ویولن سل از دست مارکوس گِلِر به زمین بیفتد. چند ثانیه بعد، تمام سر و صداها به‌طور ناگهانی قطع شد و این بیشتر او را عصبی کرد. آیا ممکن بود این جیغ مربوط به دختری باشد که او را در حال ترک ایستگاه قطار دیده بود؟


مارکوس وسایلش را کنار جاده گذاشت و مثل فنر از جا پرید و شروع به دویدن کرد.


از پیچ که گذشت، دختری را که در ایستگاه راه‌آهن دیده بود وسط جاده دید که بی‌حرکت روی زمین افتاده.

پشت جلد

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

پشت جلد

بعضی خانه‌ها فقط تسخیر شده نیستند… آنها گرسنه‌اند. دش، دیلان، پابی، مارکوس و آزومی اول کار این را نمی‌دانستند. هرکدام از آنها اول فکر می‌کردند به دلیل خیرخواهانه‌ای به خانه سایه‌ها دعوت شده‌اند.


ولی هیچ چیز خانه سایه‌ها خیرخواهانه نیست. پشت دیوارهای این خانه، مشکلات وحشتناکی وجود دارد. هیچ کس در آنجا قابل اعتماد نیست. راهروها جابه‌جا می‌شوند. درها غیب می‌شوند. ارواح، ظاهر می‌شوند. بچه‌ها ناپدید می‌شوند. راه خروج چطور؟ آن هم ناپدید می‌شود.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

دن پابلوکی

دن پابلوکی

در حال حاضر مطلبی درباره دن پابلوکی نویسنده خانه سایه ها 1 در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

محمدرضا ملکی

در حال حاضر مطلبی درباره محمدرضا ملکی مترجم کتاب خانه سایه ها 1 در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

محمدرضا ملکی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید