بنر بالای صفحه
جوجه تیغی نشر ثالث
جوجه تیغی نشر ثالث

کتاب جوجه تیغی نشر ثالث

معرفی کتاب جوجه تیغی نشر ثالث

(4)
کتاب جوجه تیغی، اثر فردیناند فون شیراخ ، با ترجمه محمود امجدی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1398 توسط انتشارات ثالث ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
ناموجود

این محصول ممکن است با عنوان یا انتشارات دیگری موجود باشد، مجموعه آنها را اینجا ببینید.

محصولات مرتبط

(2)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
1%
(5)
21%
فروش ویژه
(6)
10%
(5)
21%
فروش ویژه
(5)
26%
فروش ویژه
(1)
20%
(1)
20%
(1)
20%

مشخصات محصول

نویسنده: فردیناند فون شیراخ ویرایش: -
مترجم: محمود امجدی تعداد صفحات: 154
انتشارات: ثالث وزن: 160
شابک: 9786004054553 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار 1398

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(داستان های آلمانی قرن21م)

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

فردیناند فون شیراخ

فردیناند فون شیراخ

فردیناند فون شیراخ، زاده سال ۱۹۶۴، وکیل و نویسنده‌ی آلمانی است. او اولین داستان‌های کوتاه خود را در ۴۵ سالگی منتشر کرد. اندکی پس از آن به یکی از موفق‌ترین نویسندگان آلمان تبدیل شد. کتاب‌هایش به بیش از ۳۵ زبان ترجمه شده‌اند و میلیون‌ها نسخه از آن‌ها در سراسر جهان به فروش رسیده‌اند. همین امر او را بدل به «ستاره مشهور بین‌المللی» ادبیات آلمان ساخته است.

فون شیراخ در مونیخ متولد شد. او پسر بیزینس‌منِ مونیخی معروف رابرت فون شیراخ و همسرش الک است. مادربزرگ امریکایی وی از نوادگان دو امضاکننده‌ی اعلامیه استقلال امریکاست. او در مونیخ و تروسینگن بزرگ شد و در کالج یسوعیان کولگ بلاسین تحصیل کرد. پس از تحصیلات تکمیلی در بن، کلن و برلین، در سال ۱۹۹۴ در زمینه‌ی حقوق جزا متخصص شد. فون شیراخ در میان نویسندگان به عنوان وکیل برجسته‌ای شناخته می‌شود.

در آگوست ۲۰۰۹، کتاب «جنایت» را با نشر پیپر ورلاگ منتشر کرد. این کتاب به مدت ۵۴ هفته در فهرست پرفروش‌ترین‌های اشپیگل باقی ماند. مجموعه داستان‌ها براساس مواردی از پرونده‌های حقوقی او نوشته شده بودند. حق رایت این کتاب در بیش از ۳۰ کشور به فروش رسید.

در آگوست ۲۰۱۰، دومین کتابِ او «گناه» منتشر شد. این‌بار نیز شیراک از تجربیات خود در مقام وکیل برای خلق داستان‌ها استفاده می‌کند. در سپتامبر ۲۰۱۱، سومین کتاب فون شیراخ با عنوان پرونده کالینی به چاپ رسید؛ قتل هانس مایر، صنعتگر آلمانی، پیش‌زمینه‌ی این کتاب است. این کتاب به‌طور بحث‌برانگیز اما به شیوه‌ای ماهرانه برخورد سیستم قضایی پس از جنگ جهانی دوم در آلمان با نازی‌های سابق می‌پردازد.

در سال ۲۰۱۸، مجموعه‌ داستان دیگری از فون شیراخ شامل ۱۲ داستان کوتاه با عنوان مجازات منتشر شد. کیفرخواست دادگاه‌های کیفری بن‌مایه‌ی داستان‌های این مجموعه را شکل می‌دهد.


مترجم

مختصری درباره مترجم

محمود امجدی

در حال حاضر مطلبی درباره محمود امجدی مترجم کتاب جوجه تیغی نشر ثالث در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

محمود امجدی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید