بنر بالای صفحه
جاویدان
جاویدان

کتاب جاویدان

معرفی کتاب جاویدان

(2)
کتاب جاویدان (نمایش نامه)، اثر ویکتور سرگئیویچ رزوف ، با ترجمه مهنا سیدآقایی رضایی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1395 توسط انتشارات قطره ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
ناموجود

این محصول ممکن است با عنوان یا انتشارات دیگری موجود باشد، مجموعه آنها را اینجا ببینید.

دسته بندی های مرتبط با این محصول را هم ببینید

نمایشنامه

محصولات مرتبط

(2)
25%
فروش ویژه
(5)
25%
فروش ویژه
(2)
25%
فروش ویژه
(5)
26%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(4)
25%
قیمت قبل
(4)
29%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه
(4)
29%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • نمايش‌نامه‌ي جاويدان داستان عشق و صداقت است. عشق به بشريت و عشق به هم­نوع. اين­که خوشبختيِ شخص، به تنهايي مفهوم ندارد و بايد در جست‌و‌جوي شادي و سعادت جمعي بود. اين­چنين است که باريس، قهرمان داستان از عشق خود دل مي‌کند و جان‌بر‌کف براي سعادت هم­ميهنانش به جنگ مي­رود. رُزوف در اين اثر به زيبايي سياهي جنگ را به تصوير مي­کشد: «جنگ تمام مي‌شود، اما سايه‌ي اين غم تا چندين سال بعد هم بر سرِ زمين سنگيني خواهد کرد... جنگ، دنياي درون انسان­ها را زير و رو مي­کند و اين يکي از وحشتناک­ترين عواقب آن است.» او از زندگي و جاودانگي نيز مي­نويسد. سال­هاي جنگ است،
...
  • نااميدي و مرگ بر سرزمين‌شان سايه افکنده، اما نويسنده از زبان قهرمانانش به زندگي رنگي نو مي­دهد و تصوير متفاوتي از آن پيش چشم خواننده مي­گشايد... زندگي ادامه دارد و بازماندگان جنگ بايد دِين خود را نسبت به کساني که از جان خود مايه گذاشته­اند، ادا کنند. بر اساس نمايش‌نامه‌ي «جاويدان» فيلم «درناها پرواز مي­کنند» به کارگرداني ميخائيل کالاتوزاف ساخته مي­شود. اين فيلم در جشنواره‌ي بين­المللي کن 1958 برنده‌ي نخل طلايي مي­شود. اتفاقي که نام نويسنده‌ي شوروي را در خارج از مرزهاي کشورش نيز پرآوازه مي­کند.

مشخصات محصول

نویسنده: ویکتور سرگئیویچ رزوف ویرایش: -
مترجم: مهنا سیدآقایی رضایی تعداد صفحات: 126
انتشارات: قطره وزن: 150
شابک: 9786001198830 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار 1395

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(نمایشنامه روسی،قرن 20م)

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

ویکتور سرگئیویچ رزوف

ویکتور سرگئیویچ رزوف

در حال حاضر مطلبی درباره ویکتور سرگئیویچ رزوف نویسنده جاویدان در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

مهنا سیدآقایی رضایی

در حال حاضر مطلبی درباره مهنا سیدآقایی رضایی مترجم کتاب جاویدان در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

مهنا سیدآقایی رضایی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید