بنر بالای صفحه
اصول طراحی پرسشنامه
اصول طراحی پرسشنامه

کتاب اصول طراحی پرسشنامه

معرفی کتاب اصول طراحی پرسشنامه

(4)
کتاب اصول طراحی پرسشنامه، اثر یوسف غلامی سفر ، با ترجمه مترجم زهره زاهدی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات اندیشه احسان ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
ناموجود

این محصول ممکن است با عنوان یا انتشارات دیگری موجود باشد، مجموعه آنها را اینجا ببینید.

محصولات مرتبط

(2)
19%
(4)
1%
(2)
1%
(6)
1%
(4)
22%
فروش ویژه
(4)
21%
فروش ویژه
(2)
1%
(1)
6%

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • فرصت‌ها را برای شادمانی مغتنم بشمارید! شادی واقعی چیست و چطور می‌توان به آن دست یافت؟ این کتاب روش‌های جدیدی برای به دست آوردن اعتماد به نفس، تغییر افکار منفی و درک زیبایی‌های محیط ارایه می‌کند. 365 رهنمود این کتاب به شما کمک می‌کند تا با رسیدن به آرامش و رضایت درونی مصمم‌تر از قبل با مشکلات زندگی مقابله کنید.

مشخصات محصول

نویسنده: یوسف غلامی سفر ویرایش: -
مترجم: مترجم زهره زاهدی تعداد صفحات: 174
انتشارات: اندیشه احسان وزن: 187
شابک: 9786009787456 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار -
نوع جلد : شومیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(روش شناسی علوم اجتماعی تحقیق)

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

یوسف غلامی سفر

یوسف غلامی سفر

در حال حاضر مطلبی درباره یوسف غلامی سفر نویسنده اصول طراحی پرسشنامه در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

مترجم زهره زاهدی

در حال حاضر مطلبی درباره مترجم زهره زاهدی مترجم کتاب اصول طراحی پرسشنامه در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

مترجم زهره زاهدی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید