بنر بالای صفحه
فواید وضعیت های معکوس در یوگا
فواید وضعیت های معکوس در یوگا

فروش ویژه

کتاب فواید وضعیت های معکوس در یوگا

معرفی کتاب فواید وضعیت های معکوس در یوگا

(5)
کتاب فواید وضعیت های معکوس در یوگا، اثر سوامی ساتیاناندا ساراسواتی ، با ترجمه بدرالدین موسوی نسب ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات فراروان ، به چاپ رسیده است. این محصول به تیراژ 500 جلد، در قطع و اندازه‌ی وزیری، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 70,000 26%

51,800

70,000 26% 51,800

محصولات مرتبط

(2)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(5)
1%
(2)
21%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(5)
29%
فروش ویژه
(6)
29%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • کتاب فواید وضعیت های معکوس در یوگا اثر سوامی ساتیانادا مترجم بدرالدین موسوی نشر فراروان منتشر شده است 
    كربلا فقط يك تاريخ نيست كه در يك برهه‌اي از زمان اتفاق افتاده و به پايان رسيده باشد. كربلا پيامي زنده و جاويد است كه براي همة اهل حق در طول تاريخ الهام‌بخش و هدايتگر است. كربلا پرچم بلند و پرافتخار خداست كه بر قلة حق و حقيقت به اهتزاز درآمده است و همة خداپرستان و عدالت‌طلبان را به حركت به‌سوي خود فرا مي‌خواند. با كمال تأسف تعدادي از نويسندگان محترم كه در زمينة قيام كربلا كتاب نوشته‌اند زحمت مراجعه به متون اوليه و منابع معتبر را به خود نداده
...
  • و تلاشي براي ارجاع متشابهات روايي به محكمات عقيدتي و تاريخي نداشته‌اند و با تسامح در پذيرش نقل‌ها مطالب فراواني را كه در هيچ منبع معتبري يافت نمي‌شود ارائه نموده و همين ارائه‌‌ها براي ديگر نويسندگان سند به‌شمار رفته و به‌تدريج به‌عنوان تاريخ قطعي تلقي گشته است. در اين كتاب تمام سعي و تلاش بر اين بوده است كه مطالب ارائه شده مستند به كلمات معصومين‌(ع) و يا افراد موثق و مورد اعتماد باشد و از كتاب‌هاي تاريخي معتبر كه نزد اهل فن مقبول هستند استفاده گردد و در عين حال ازنقل مطالبي كه با محكمات و اصول اساسي مكتب اهل‌بيت‌(ع) منافات دارد اجتناب شده است. گزارشي كه در اين كتاب ارائه مي‌گردد از موقع ورود كاروان امام‌حسين(ع) به كربلا تا هنگام شهادت آن حضرت مي‌باشد اما حوادث قبل از ورود به كربلا و همچنين وقايع بعد از شهادت امام(ع) و اسارت خاندان آن بزرگوار در مجموعه‌هاي ديگري ارائه خواهد شد ان‌شاءالله.

مشخصات محصول

نویسنده: سوامی ساتیاناندا ساراسواتی ویرایش: -
مترجم: بدرالدین موسوی نسب تعداد صفحات: 136
انتشارات: فراروان وزن: 200
شابک: 9786008283119 تیراژ: 500
اندازه (قطع) : وزیری سال انتشار -
نوع جلد : شمیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(مصارف درمانی هاتا یوگا)

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

سوامی ساتیاناندا ساراسواتی

سوامی ساتیاناندا ساراسواتی

در حال حاضر مطلبی درباره سوامی ساتیاناندا ساراسواتی نویسنده فواید وضعیت های معکوس در یوگا در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

بدرالدین موسوی نسب

در حال حاضر مطلبی درباره بدرالدین موسوی نسب مترجم کتاب فواید وضعیت های معکوس در یوگا در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

بدرالدین موسوی نسب

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید