عامل جذب نشر بهار سبز
عامل جذب نشر بهار سبز

کتاب عامل جذب نشر بهار سبز

معرفی کتاب عامل جذب نشر بهار سبز

(2)
کتاب عامل جذب (5 گام آسان برای خلق ثروت و چیزهایی که دلتان می خواهد)، اثر جو ویتالی ، با ترجمه پریا حیدری - داوود غفوری ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1398 توسط انتشارات بهار سبز ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
ناموجود

این محصول ممکن است با عنوان یا انتشارات دیگری موجود باشد، مجموعه آنها را اینجا ببینید.

محصولات مرتبط

(2)
26%
فروش ویژه
(5)
26%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه
(5)
قیمت قبل
(2)
29%
فروش ویژه
(2)
25%
فروش ویژه
(2)
10%
(4)
26%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • ????جو ویتالی نه تنها در فیلم راز دیده شده بلکه یکی از معدود کسانی‌ست که قانون جذب را به خوبی می شناسد و آن را در پنج مرحله عامل جذب بیان می‌کند. عامل جذب کلید فراوانی بی‌پایان است. این کتاب آموزش می‌دهد که چگونه کنترل باورهای ذهنمان را به دست بگیریم و زندگی که رویایش را داشتیم جذب کنیم. اگر شما کارهایی را که جو گفته انجام دهید چیزی فراتر از آنچه در حال حاضر می توانید تصور کنید را خواهید داشت. عامل جذب رازی‌ست که فیلم راز هم آن را به شما نگفته است.                                       دیویدچیرمر، مربی ثروت و ستاره راز????جو ویتالی راز هر آنچه را که بخواهید به زندگیتان جذب کنید دارد، توصیه اکید می‌کنم که همین امروز این کتاب را تهیه و خواندنش را آغاز کنید.موریس گودمن نویسنده کتاب مرد معجزه????من در پایان فصل یک چنان انرژی گرفتم که مصمم شدم تغییرات اساسی در زندگی‌ام ایجاد کنم. جو در این کتاب اطلاعات را آسان و صریح بیان می‌کند و به من این امکان را می‌دهد که اصول مهم را به راحتی بپذیرم.                                      دی والاس، بازیگر و ستاره دنیای دیگر????وقتی شما فکرتان درگیر این موضوع است که دنیا چطور کار می‌کند، جو ویتالی همراهتان می‌شود و شما را به دنیای جدیدی می‌برد. او جذاب، سرگرم کننده و روشنگر سخن می‌گوید و فکرتان را باز می‌کند.

     یان پرسی، روانشناس و عضو افتخاری تالارهای سخنرانی عمومی کانادا

مشخصات محصول

نویسنده: جو ویتالی ویرایش: -
مترجم: پریا حیدری - داوود غفوری تعداد صفحات: 252
انتشارات: بهار سبز وزن: 277
شابک: 9786008124986 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار 1398

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(موفقیت)

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

جو ویتالی

جو ویتالی

در حال حاضر مطلبی درباره جو ویتالی نویسنده عامل جذب نشر بهار سبز در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

پریا حیدری

در حال حاضر مطلبی درباره پریا حیدری مترجم کتاب عامل جذب نشر بهار سبز در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

پریا حیدری

داوود غفوری

در حال حاضر مطلبی درباره داوود غفوری مترجم کتاب عامل جذب نشر بهار سبز در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

داوود غفوری

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید