بنر بالای صفحه
آموزش آرام سازی
آموزش آرام سازی آموزش آرام سازی

کتاب آموزش آرام سازی

معرفی کتاب آموزش آرام سازی

(2)
کتاب آموزش آرام سازی (تنفسی،عضلانی و ذهنی به زبان ساده برای همه)،(خودیاری 6)، اثر محمد قهرمانی - مریم باباخانی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1398 توسط انتشارات ندای کادح ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
ناموجود

این محصول ممکن است با عنوان یا انتشارات دیگری موجود باشد، مجموعه آنها را اینجا ببینید.

محصولات مرتبط

(5)
26%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه
(6)
1%
(5)
21%
فروش ویژه
(4)
قیمت قبل
(5)
22%
فروش ویژه
(2)
19%
(2)
1%

مشخصات محصول

نویسنده: محمد قهرمانی - مریم باباخانی ویرایش: -
مترجم: - تعداد صفحات: 76
انتشارات: ندای کادح وزن: 98
شابک: 9786229978542 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار 1398
نوع جلد : شمیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

کتابی است به تألیف مشترک دکتر محمد قهرمانی و مریم باباخانی. انسان‌ها در مراحل مختلف زندگی با اتفاقات گوناگونی روبه‌رو می‌شوند و استرس و تنش گریبانشان را می‌گیرد و همین امر باعث می‌شود آرامش خود را از دست بدهند. آرام‌سازی به فرد کمک می‌کند تا از این تنش‌های جسمی و روحی رها شود و به تمرکز و آرامش برسد.

به‌طورکلی آرام‌سازی روشی است که به کمک آن، فرد می‌تواند از تنش‌های جسمی و روانی رها شود و به تمرکز و آرامش برسد. روش‌های متعددی برای آرام‌سازی ابداع شده است که برای سهولت، می‌توان آن‌ها را به دو دسته تقسیم کرد:

دستۀ اول، روش‌هایی است که با ... شل کردن عضلات بدن، سبب آرامش جسم و به دنبال آن آرامش روح و روان می‌شویم، مانند تنفس عمیق، آرام‌سازی پیشروندۀ عضلانی و یوگا و دستۀ دوم، روش‌هایی است که بر ذهن و مغز متمرکز می‌شود، مانند آرام‌سازی از طریق تخیلات ذهنی آرام‌بخش، آرام‌سازی به کمک افکار، آرام‌سازی از طریق تصویرسازی ذهنی هدایت شده و مراقبه.

در این کتاب، به منظور کسب آرامش، مراحل و انواع روش‌های آرام‎سازی به زبان ساده بیان شده است.

گوشه ای از کتاب

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

گوشه ای از کتاب

بعضی از افراد می‌گویند نمی‌توانند آرام بگیرند، یا بنشینند، یا خود را وادار به تمرین آرام‌سازی کنند. از آنجا که ساختار زیستی همۀ انسان‌ها یکسان است، معمولاً دلیلی مطلقاً جسمانی وجود ندارد که تعیین کند چرا آرام‌سازی باید برای برخی افراد جواب بدهد و برای برخی دیگر نه. دلیل اینکه آرام‌سازی احتمالاً برای برخی افراد جواب نمی‌دهد این است که: یا از نظر روانی آمادگی کامل ندارند؛ یا آنکه به اندازه کافی تمرینات را انجام نمی‌دهند.
مشکلات و دشواری‌هایی که برخی هنگام انجام تمرینات آرام‌سازی عنوان می‌کنند:
*من آن‌قدر نگران و پر تنش هستم که آرام نمی‌شوم

در ... این حالت، فرد دقیقاً از همان مسئله‌ای که نیاز به درمان دارد به عنوان بهانه‌ای برای اجتناب از آرام‌سازی استفاده می‌کند. ممکن است آرام‌سازی بیشتر از سطح توقع زمان ببرد اما دلیلی ندارد که کسی همچنان تنیده و مضطرب بماند.

*از اینکه این‌قدر زمان را هدر می‌دهم احساس گناه می‌کنم

آرام‌سازی بخش مهمی از بهبودی و رسیدن به آرامش در شماست. خیلی از درمان‌ها زمان‌بر هستند، به طور مثال انجام فیزیوتراپی برای افرادی که عضلات یا استخوان‌هایشان آسیب دیده ماه‌ها طول می‌کشد. پس انتظار نداشته باشید ظرف چند روز پس از انجام تمرینات آرام‌سازی به آرامش برسید، بلکه لازم است صبر کنید؛ چون همان‌طور که گفتیم حداقل هشت هفته زمان لازم است تا به آرامش برسید. در نظر داشته باشید برای اینکه کاری مفید انجام دهید حتماً لازم نیست آن کار در ظاهر سازنده باشد.

*من احساسات آرام‌سازی را دوست ندارم

تقریباً ۱ نفر از هر ۱۰ نفر می‌گوید هنگام آرام‌سازی با احساساتی که برایش ناخوشایند یا ترسناک است مواجه می‌شود. این احساسات نشان‌دهندۀ آن هستند که او دوباره با بدن خود ارتباط برقرار کرده و متوجه حس‌هایی می‌شود که شاید سال‌هاست کنترل شده‌اند. مجبور نیستید نگران از دست دادن کنترل در طی جلسات آرام‌سازی باشید. همیشه می‌توانید اجازه دهید اندکی تنش به درونتان راه یابد، تا زمانی که به این احساسات عادت کنید.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

محمد قهرمانی

محمد قهرمانی

در حال حاضر مطلبی درباره محمد قهرمانی نویسنده آموزش آرام سازی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مریم باباخانی

مریم باباخانی

در حال حاضر مطلبی درباره مریم باباخانی نویسنده آموزش آرام سازی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید