بنر بالای صفحه
فریدا
فریدا

فروش ویژه

کتاب فریدا

معرفی کتاب فریدا

(5)
کتاب فریدا، اثر هایدن هررا ، با ترجمه فروغ پوریاوری ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1401 توسط انتشارات ثالث ، به چاپ رسیده است. این محصول به تیراژ 1,100 جلد، در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 650,000 26%

481,000

650,000 26% 481,000
دسته بندی های مرتبط با این محصول را هم ببینید

طراحی و نقاشی هنر کالو فریدا 1907 1945م نقد و تفسیر

محصولات مرتبط

(2)
26%
فروش ویژه
(1)
20%
(1)
7%
قیمت قبل
(5)
21%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(5)
21%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(5)
قیمت قبل

مشخصات محصول

نویسنده: هایدن هررا ویرایش: -
مترجم: فروغ پوریاوری تعداد صفحات: 710
انتشارات: ثالث وزن: 999
شابک: 9786004054485 تیراژ: 1100
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار 1401
نوع جلد : شمیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(نقد و تفسیر)

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

معرفی مختصر کتاب این ‌کتاب دربردارنده زندگینامه داستانی «فریدا کالو» است. کالو در آوریل 1953 کمتر از یک سال پیش از مرگش در 47سالگی اولین نمایشگاه بزرگ نقاشی‌های خود را در مکزیک برپا کرد. آنچه به ذهن فریدا راه می‌یافت و به هنر بدل می‌شد برخی از بدیع‌ترین تصاویر قرن بیستم بود. او با نقاشی کردن از خودش در حال خونریزی،گریستن و شکستن ماهیت درد خود را به هنری صریح و درخور توجه که با شوخ‌طبعی و خیال‌پردازی تعدیل می‌شد، بدل کرد.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

هایدن هررا

هایدن هررا

در حال حاضر مطلبی درباره هایدن هررا نویسنده فریدا در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

فروغ پوریاوری

زاده سال ۱۳۳۴ پوریاوری از جمله مترجمانی است که با ترجمه آثاری از نویسندگان اروپای شرقی، سهم بسزایی در شناساندن آثار نویسندگان بزرگ این منطقه در زبان فارسی داشته است. مثلا در کتاب “بعد از انقلاب” که یکی از بهترین ترجمه‌های اوست، آثاری از نویسندگانی همچون ایوان کلیما، میلان کوندرا، نادین گوردیمر، ریشارد کاپوشینسکی و… گردآوری شده‌اند. ادبیات در اروپای شرقی پس از رهایی از اختناق رژیم‌های دست‌نشانده روسیه، بسیار شکوفا شد و نویسندگانی که اجبارا سالها تحت فشار سانسورهای دستگاه‌های نظارتی مجبور بودند تا خلاقیت خود را سرکوب کنند حالا پس از انقلاب‌هایی رهایی بخش، می‌توانستند آزادانه رمان‌ها، داستانهای کوتاه و مقالات خود را خلق کنند. ادبیات این منطقه از نظر پیوند عمیقی که با شرایط زیستی، سیاسی و فرهنگی مردمانش دارد-درست همچون ادبیات آمریکای لاتین- از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و همین امر فروغ پوریاوری را بر آن داشته که برای ترجمه بر روی ادبیات اروپای شرقی تمرکز کند.

فروغ پوریاوری

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید