بنر بالای صفحه
جهت اطلاع از کتاب های جدید این ناشر روی دکمه خبرم کن کلیک کنید.

درباره ناشر

امیرکبیر
امیرکبیر
مؤسسه انتشارات امیرکبیر در آبان ماه سال ۱۳۲۸ با خرید سرقفلی نخستین فروشگاه خود در خیابان ناصرخسرو تهران شروع به کار کرد و در تاریخ تیرماه سال ۱۳۶۴ به نام مؤسسه عام‌المنفعه غیرانتفاعی انتشارات امیرکبیر به ثبت رسید.
انتشارات امیرکبیر باسابقه‌ای ۶۰ ساله، سعی کرده است، طی این ۶ دهه فعالیت، همواره به شیوه مدرن و روزآمد به چاپ آثار و تولید کتاب بپردازد تا جایی که برخی از بزرگ‌ترین منابع و کتاب‌های مرجع در سطح منطقه خاورمیانه و کشورهای فارسی‌زبان را این انتشارات چاپ کرده است.
عرضه آثار مرجع و مهمی مانند فرهنگ فارسی عمید، فرهنگ فارسی معین و دایره المعارف مصاحب، که در نوع خود بی‌نظیر هستند، در کشورهای ترکیه، افغانستان، پاکستان، هند، تاجیکستان و نشان می‌دهد که امیرکبیر توانسته در طول ۶۰ سال فعالیت جایگاه ویژه‌ای در سطح منطقه خاورمیانه داشته باشد. همچنین در داخل ایران نیز ترجمه بسیاری از آثار مهم از زبان‌های انگلیسی، آلمانی، فرانسه و به فارسی و چاپ این آثار به زبان فارسی، جایگاه انتشارات امیرکبیر را به‌عنوان یک ناشر بین‌المللی که همواره سعی کرده دایره فعالیت‌های انتشاراتی خود را فراتر از مرزهای ملی تعریف نماید، تثبیت کرده است.
این انتشارات به‌صورت متوسط در هرروز کاری، حدود دو کتاب چاپ می‌کند که این رقم با توجه به سطح توسعه ایران و آمار چاپ کتاب در ایران چشمگیر است. علاوه بر این انتشارات امیرکبیر سعی کرده است، فعالیت‌های انتشاراتی خود را فراتر از فضای یک بنگاه انتشاراتی- اقتصادی بازنمایی نماید.



لیست کتب انتشارات امیرکبیر


(2)
26%
فروش ویژه
(4)
21%
فروش ویژه
(18)
21%
فروش ویژه
(4)
3%
(2)
21%
فروش ویژه
(2)
3%
(2)
21%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(2)
3%
(2)
21%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه