رویدادپژوهی در حسابداری و مالی
رویدادپژوهی در حسابداری و مالی

کتاب رویدادپژوهی در حسابداری و مالی

معرفی کتاب رویدادپژوهی در حسابداری و مالی

(2)
کتاب رویدادپژوهی در حسابداری و مالی، اثر محمدحسین قائمی ، با ترجمه مترجم ناصر آریا - کامبیز فرقان دوست حقیقی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات سمت ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی وزیری، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 18,000 1%

17,820

18,000 1% 17,820

محصولات مرتبط

(2)
1%
(1)
3%
(2)
1%
(2)
3%
(4)
1%

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • فصل اول: مروری بر روش‌شناسی رویدادپژوهی

  • فصل دوم: محاسبه بازده دارایی
  • فصل سوم: شاخص‌های بورس اوراق بهادار
  • فصل چهارم: سنجش متغیر وابسته
  • فصل پنجم: سنجش بازده غیر عادی در شرایط وقفه معاملاتی
  • فصل ششم: آماره‌های آزمون
  • فصل هفتم: رویدادپژوهی در آزمون کارایی بازار سرمایه
  • فصل هشتم: مرور چند مقاله کلاسیک در رویدادپژوهی

مشخصات محصول

نویسنده: محمدحسین قائمی ویرایش: -
مترجم: مترجم ناصر آریا - کامبیز فرقان دوست حقیقی تعداد صفحات: 199
انتشارات: سمت وزن: 290
شابک: 9786000206055 تیراژ:
اندازه (قطع) : وزیری سال انتشار -

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

این کتاب برای دانشجویان رشته حسابداری و مدیریت مالی در مقطع کارشناسی ارشد به عنوان یکی از منابع درس روش تحقیق و برای دکترای رشته حسابداری به عنوان منبع اصلی درس پژوهش های تجربی حسابداری هرکدام به ارزش 2 واحد تدوین شده است.

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

رویداد‌پژوهی در پژوهش‌های مالی و حسابداری به دلیل کاربرد گسترده‌اش، جایگاه ویژه‌ای دارد. در این کتاب ضمن معرفی روش‌شناسی رویداد‌پژوهی و تشریح محورهای اساسی آن، شرایط و قابلیت‌های آن در اجرای پژوهش‌های بازار سرمایه مطرح شده است. نویسندگان کتاب با بهره‌گیری از تجارب پژوهشی خود در بازار سرمایه کشور و با استناد به مقالات اصیل منتشره در مجلات معتبر مالی و حسابداری کوشیده‌اند تا یک راهنمای کاربردی برای پژوهشگران و دانشجویان دوره‌های تحصیلات تکمیلی در رشته‌های مالی و حسابداری ارائه دهند.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

محمدحسین قائمی

محمدحسین قائمی

در حال حاضر مطلبی درباره محمدحسین قائمی نویسنده رویدادپژوهی در حسابداری و مالی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

مترجم ناصر آریا

در حال حاضر مطلبی درباره مترجم ناصر آریا مترجم کتاب رویدادپژوهی در حسابداری و مالی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

مترجم ناصر آریا

کامبیز فرقان دوست حقیقی

در حال حاضر مطلبی درباره کامبیز فرقان دوست حقیقی مترجم کتاب رویدادپژوهی در حسابداری و مالی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

کامبیز فرقان دوست حقیقی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید