به زبان آدمیزاد یادداشت هایی در ستایش پاکیزه نویسی
به زبان آدمیزاد یادداشت هایی در ستایش پاکیزه نویسی

فروش ویژه

کتاب به زبان آدمیزاد یادداشت هایی در ستایش پاکیزه نویسی

معرفی کتاب به زبان آدمیزاد یادداشت هایی در ستایش پاکیزه نویسی

(5)
کتاب به زبان آدمیزاد (یادداشت هایی در ستایش پاکیزه نویسی و نکوهش شلخته نگاری در متون اداری و رسانه ای)، اثر رضا بهاری ، با ترجمه مترجم حمیدرضا محمدی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1399 توسط انتشارات نشر نی ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 86,000 26%

63,640

86,000 26% 63,640
دسته بندی های مرتبط با این محصول را هم ببینید

نامه‌نگاری اداری نامه‌نگاری فارسی فن نگارش

محصولات مرتبط

(6)
26%
فروش ویژه
(4)
29%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه
(5)
29%
فروش ویژه
(5)
29%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه
(2)
6%
(2)
29%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • کتاب به زبان آدمیزاد یادداشت هایی در ستایش پاکیزه نویسی اثر رضا بهاری منتشر شده است 

مشخصات محصول

نویسنده: رضا بهاری ویرایش: -
مترجم: مترجم حمیدرضا محمدی تعداد صفحات: 106
انتشارات: نشر نی وزن: 130
شابک: 9789641852766 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار 1399

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(فن نگارش،نامه نگاری اداری،فارسی)

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

معرفی مختصر کتاب اثر حاضر، با عنوان فرعی «یادداشت‌هایی در ستایش پاکیزه‌نویسی و نکوهش شلخته‌نگاری»، ویراست دوم از کتابی است که در سال 1382 در قالب گزارشی از کارگاه درست‌نویسی نوشته‌های اداری، برای کارشناسان معاونت پژوهشی وزارت علوم و تحقیقات و فناوری به چاپ رسیده‌ بود. نگارنده در این اثر، با زبانی متفاوت و جذّاب و در دو بخش، مباحثی پیرامون درست‌نویسی در مکاتبات اداری و آموزش راه‌های پاکیزه‌نویسی و دوری از کلیشه و ابتذال را بیان کرده ‌است. در این مجموعه، نمونه‌های عینی فراوانی از مکاتبات اداری و غلط‌های رایج مصطلح در این حوزه مطرح شده و پیشنهادهای کاربردی جهت رفع این اغلاط ذکر شده ‌است.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

رضا بهاری

رضا بهاری

در حال حاضر مطلبی درباره رضا بهاری نویسنده به زبان آدمیزاد یادداشت هایی در ستایش پاکیزه نویسی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

مترجم حمیدرضا محمدی

در حال حاضر مطلبی درباره مترجم حمیدرضا محمدی مترجم کتاب به زبان آدمیزاد یادداشت هایی در ستایش پاکیزه نویسی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

مترجم حمیدرضا محمدی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید