چرا چیزها می شکنند
چرا چیزها می شکنند

فروش ویژه

کتاب چرا چیزها می شکنند

معرفی کتاب چرا چیزها می شکنند

(2)
کتاب چرا چیزها می شکنند (ادراک جهان از دیدگاه فروپاشی آن)، اثر مارک ابرهارت ، با ترجمه محمدابراهیم محجوب ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1399 توسط انتشارات نشر نی ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 190,000 26%

140,600

190,000 26% 140,600

محصولات مرتبط

(2)
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(6)
قیمت قبل
(5)
29%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه
(4)
قیمت قبل
(4)
26%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • وقتی جسمی بر زمین می‌افتد و می‌شکند، در پاسخ به این پرسش که چرا شکست، اغلب می‌شنویم: «چون» زمین خورد. نویسنده معتقد است این پاسخ درست نیست؛ باید بگوییم جسم «وقتی» زمین خورد شکست. به نظر او چرا شکستن جسم دلایل بسیاری دارد که برای درک آن‌ها باید به ژرفنای دنیای اتم و مکانیک کوانتومی سفر کنیم؛ و البته برخی از آن دلایل را هرگز نخواهیم فهمید. در این کتاب، دکتر ابرهارت استاد دانشگاه کلرادو، در روایتی دل‌نشین، سیری تاریخی ـ علمی (و تا اندازه‌ای فلسفی) را در دنیای رمز‌آلود ماده، این بنیادی‌ترین باشنده‌ی جهان هستی، آغاز می‌کند و با واکاوی موارد مهمی چون غرق شدن کشتی تایتانیک، انفجار سفینه‌ی فضایی چالنجر، و نمونه‌های فراوان دیگر، می‌کوشد بدون استفاده از حتی یک شکل یا یک فرمول ریاضی، از دیدگاهی متفاوت،‌ یعنی از منظر فروپاشی، «فهمی از کلک خیال‌انگیز» هستی به دست دهد.

مشخصات محصول

نویسنده: مارک ابرهارت ویرایش: -
مترجم: محمدابراهیم محجوب تعداد صفحات: 232
انتشارات: نشر نی وزن: 271
شابک: 9789641852384 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار 1399

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(مکانیک شکست اجسام)

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

معرفی مختصر کتاب موضوع این کتاب، تشریح مکانیک شکست اجسام است. نگارندة کتاب حاضر معتقد است که شکستن جسم دلایل بسیاری دارد که برای درک آن‌ها باید به ژرفنای دنیای اتم و مکانیک کوانتومی سفر کرد. وی در این کتاب با روایتی ساده، سیری تاریخی ـ علمی و تا اندازه‌ای فلسفی را در دنیای رمزآلودة ماده آغاز کرده و با واکاوی موارد مهمی چون غرق شدن کشتی تایتانیک، انفجار سفینة فضایی چالنجر و نمونه‌های فراوان دیگر می‌کوشد، بدون استفاده از حتی یک شکل یا فرمول ریاضی از دیدگاهی متفاوت یعنی منظر فروپاشی به شناخت هستی بپردازد.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

مارک ابرهارت

مارک ابرهارت

در حال حاضر مطلبی درباره مارک ابرهارت نویسنده چرا چیزها می شکنند در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

محمدابراهیم محجوب

در حال حاضر مطلبی درباره محمدابراهیم محجوب مترجم کتاب چرا چیزها می شکنند در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

محمدابراهیم محجوب

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید