سه اثر از آنتونی رابینز
سه اثر از آنتونی رابینز

قیمت قبل

کتاب سه اثر از آنتونی رابینز

معرفی کتاب سه اثر از آنتونی رابینز

(2)
کتاب سه اثر از آنتونی رابینز (365 گام تا موفقیت،یادداشت های یک دوست،نیروی بیکران)، اثر آنتونی رابینز ، با ترجمه میمنت رحمتی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1397 توسط انتشارات جمهوری ، به چاپ رسیده است. این محصول به تیراژ 1,100 جلد، در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمتِ جدید در بازار: 240,000

140,000

  140,000

محصولات مرتبط

(5)
26%
فروش ویژه
(5)
29%
فروش ویژه
(5)
29%
فروش ویژه
(4)
21%
فروش ویژه
(5)
29%
فروش ویژه
(2)
25%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه
(2)
25%
فروش ویژه
(2)
25%
فروش ویژه

مشخصات محصول

نویسنده: آنتونی رابینز ویرایش: -
مترجم: میمنت رحمتی تعداد صفحات: 456
انتشارات: جمهوری وزن: 503
شابک: 9786005687330 تیراژ: 1100
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار 1397
نوع جلد : شمیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(جنبه های روان شناسی موفقیت)

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

معرفی مختصر کتاب کتاب حاضر، حاوی سه اثر «آنتونی رابینز» در یک مجلّد است. عنوان این کتاب‌ها عبارت است از: «365گام تا موفقیت»؛ «یادداشت‌هایی یک دوست» و «نیروی بیکران». این کتاب‌ها حاوی راهکارهای روانشناسی نگارنده برای دست‌یابی به بالاترین کیفیت زندگی و موفقیت در زمینه‌های متعدد زندگی است. وی راهکاهایش را به صورت گام به گام و تمرین و همراه سخنان ارزشمند بزرگانی چون: «رالف والدو امرسون»، «بنیامین دیزرائیلی» و «یوهان ولنگانگ ون گونه» بیان کرده است. برخی از عنوان‌های بخش‌های این کتاب عبارتند از: بدان که چگونه باید تغییر کنی؛ چگونه از نشانه‌های احساسی خود استفاده کنیم؛ کلیدهای رسیدن به یک زندگی وسیع؛ نیرویی که زندگی‌ات را دگرگون می‌کند و فرهنگ موفقیت نهایی.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

آنتونی رابینز

آنتونی رابینز

در حال حاضر مطلبی درباره آنتونی رابینز نویسنده سه اثر از آنتونی رابینز در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

میمنت رحمتی

در حال حاضر مطلبی درباره میمنت رحمتی مترجم کتاب سه اثر از آنتونی رابینز در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

میمنت رحمتی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید