با ایده بوک قیمت هارو دور بزن
کتاب کوچک پرسش های بزرگ نشر سیته
کتاب کوچک پرسش های بزرگ نشر سیته

فروش ویژه

کتاب کوچک پرسش های بزرگ نشر سیته

معرفی کتاب کوچک پرسش های بزرگ نشر سیته

(5)
کتاب کوچک پرسش های بزرگ (222 پرسش برای کشف اسرار درونی)، اثر جاناتان روبینسون ، با ترجمه بهمن ستوحی - بهداد ستوحی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات سیته ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی جیبی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 50,000 21%

39,500

50,000 21% 39,500

کتاب های مرتبط

(2)
21%
فروش ویژه
(5)
21%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه
(4)
21%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه
(4)
21%
فروش ویژه

مشخصات محصول

نویسنده: جاناتان روبینسون ویرایش: -
مترجم: بهمن ستوحی - بهداد ستوحی تعداد صفحات: 224
انتشارات: سیته وزن: 159
شابک: 9782000393719 تیراژ:
اندازه (قطع) : جیبی سال انتشار -

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

جاناتان روبینسون

جاناتان روبینسون

در حال حاضر مطلبی درباره جاناتان روبینسون نویسنده کتاب کوچک پرسش های بزرگ نشر سیته در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

بهمن ستوحی

در حال حاضر مطلبی درباره بهمن ستوحی مترجم کتاب کتاب کوچک پرسش های بزرگ نشر سیته در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

بهمن ستوحی

بهداد ستوحی

در حال حاضر مطلبی درباره بهداد ستوحی مترجم کتاب کتاب کوچک پرسش های بزرگ نشر سیته در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

بهداد ستوحی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید