365 راه برای پرورش فرزندانی فوق العاده
365 راه برای پرورش فرزندانی فوق العاده

فروش ویژه

کتاب 365 راه برای پرورش فرزندانی فوق العاده

معرفی کتاب 365 راه برای پرورش فرزندانی فوق العاده

(4)
کتاب 365 راه برای پرورش فرزندانی فوق العاده، اثر شیلا الیسون - باربارا آن بارنت ، با ترجمه لاله مهدی نژاد ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات مهرسا ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 198,000 26%

146,520

198,000 26% 146,520

محصولات مرتبط

(2)
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(2)
25%
فروش ویژه
(5)
29%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(4)
29%
فروش ویژه
(1)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(1)
26%
فروش ویژه
(5)
16%
فروش ویژه

مشخصات محصول

نویسنده: شیلا الیسون - باربارا آن بارنت ویرایش: -
مترجم: لاله مهدی نژاد تعداد صفحات: 432
انتشارات: مهرسا وزن: 480
شابک: 9786006591643 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار -
نوع جلد : شمیز

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

اعتماد به‌نفس و ساختن شخصیت کاری نیست که به راحتی بتوان از عهدۀ آن برآمد. کتاب حاضر مجموعه‌ای است شامل راهکارهایی که به فرد کمک می‌کنند بتواند به مرور و با تمرین‌های سرگرم‌کننده، شخصیت خود را با اعتماد به‌نفس و براساس درک قابلیت‌های وجودی خویش بسازد. 365 فعالیت ارائه شده همگی کوتاه و کاملاً کاربردی هستند و به راحتی می‌توان آن‌ها را انجام‌ داد. مخاطب این کتاب می‌آموزد دفتر خاطراتی داشته باشد که نکات مثبت و منفی زندگی خود، همچنین توانایی‌ها و ضعف‌های خود را در آن بنویسد، برای کارهایش برنامه‌ریزی کند، با دوستانش مشورت کند، با ترس‌هایش مقابله کند و بسیاری خصلت‌های دیگر که به ساخته‌شدن شخصیت او کمک می‌کنند.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

شیلا الیسون

شیلا الیسون

در حال حاضر مطلبی درباره شیلا الیسون نویسنده 365 راه برای پرورش فرزندانی فوق العاده در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


باربارا آن بارنت

باربارا آن بارنت

در حال حاضر مطلبی درباره باربارا آن بارنت نویسنده 365 راه برای پرورش فرزندانی فوق العاده در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

لاله مهدی نژاد

در حال حاضر مطلبی درباره لاله مهدی نژاد مترجم کتاب 365 راه برای پرورش فرزندانی فوق العاده در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

لاله مهدی نژاد

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید