راهبی که فراری اش را فروخت نشر سایه سخن
راهبی که فراری اش را فروخت نشر سایه سخن راهبی که فراری اش را فروخت نشر سایه سخن

قیمت قبل

کتاب راهبی که فراری اش را فروخت نشر سایه سخن

معرفی کتاب راهبی که فراری اش را فروخت نشر سایه سخن

(4)
کتاب راهبی که فراری اش را فروخت (همراه با دی وی دی)، اثر رابین شیلپ شارما ، با ترجمه حمیده شاکرطاهری - پرستو نبی پور ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1402 توسط انتشارات سایه سخن ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمتِ جدید در بازار: 275,000

176,000

  176,000
دسته بندی های مرتبط با این محصول را هم ببینید

داستان‌های اجتماعی موفقیت مشاور معلم مهارت های زندگی دوم

محصولات مرتبط

(2)
29%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه
(1)
26%
فروش ویژه
(2)
1%
(4)
1%
(5)
25%
فروش ویژه

مشخصات محصول

نویسنده: رابین شیلپ شارما ویرایش: -
مترجم: حمیده شاکرطاهری - پرستو نبی پور تعداد صفحات: 280
انتشارات: سایه سخن وزن: 330
شابک: 9786007152102 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار 1402
نوع جلد : شمیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(زیرنظر:علی صاحبی،همراه با دی وی دی)

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

در این اثر به شیوه داستان و تمثیل، اصول دستیابی به یک زندگی با کیفیت و رضایت‌مند از طریق قهرمان قصه به خواننده آموزش داده می‌شود. چگونگی افزایش تجربه‌های درونی مثبت، افزایش فراوانی زمان کیفی برای خود در زندگی و افزایش معنا و هدف زندگی از اصول تاکید شده در کتاب هستند.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

رابین شیلپ شارما

رابین شیلپ شارما

در حال حاضر مطلبی درباره رابین شیلپ شارما نویسنده راهبی که فراری اش را فروخت نشر سایه سخن در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

حمیده شاکرطاهری

در حال حاضر مطلبی درباره حمیده شاکرطاهری مترجم کتاب راهبی که فراری اش را فروخت نشر سایه سخن در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

حمیده شاکرطاهری

پرستو نبی پور

در حال حاضر مطلبی درباره پرستو نبی پور مترجم کتاب راهبی که فراری اش را فروخت نشر سایه سخن در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

پرستو نبی پور

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید