100 پرسش و پاسخ درباره صرع
100 پرسش و پاسخ درباره صرع

فروش ویژه

کتاب 100 پرسش و پاسخ درباره صرع

معرفی کتاب 100 پرسش و پاسخ درباره صرع

(2)
کتاب 100 پرسش و پاسخ درباره صرع، اثر آنورادها سینک ، با ترجمه بابک جعفری - علیرضا وکیلیان ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات دانژه ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 70,000 24%

53,200

70,000 24% 53,200

محصولات مرتبط

(2)
3%
(2)
24%
فروش ویژه
(2)
24%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(5)
1%

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • كتاب حاضر كه از مجموعه 100 پرسش و پاسخ است به صرع اختصاص دارد. پاسخ به پرسش‌هايي در خصوص زمينه‌هاي ارثي، عوامل قبل از تولد، ضمن تولد و پس از تولد در ظهور صرع بررسي عوامل عصب‌شناختي، صرع دوران كودكي، انواع صرع و نشانه‌هاي آن، تشخيص افتراقي صرع و ساير حمله‌ها، دارودرماني، روان‌درماني، جراحي در صرع، نقش طب مكمل و سنتي در بهبود صرع - صرع دوره بارداري و ... ده‌ها پاسخ به پرسش مبتلايان و متخصصان و... از مباحثي است كه در اين كتاب با دقت علمي و زباني قابل فهم مورد بررسي قرار گرفته است. بي‌ترديد مطالعه اين اثر نه تنها براي مبتلايان بلكه براي پزشكان پرستاران و خانواده‌هايي كه با فرد مبتلا زندگي مي‌كنند بسيار مفيد و اميدبخش است.

مشخصات محصول

نویسنده: آنورادها سینک ویرایش: -
مترجم: بابک جعفری - علیرضا وکیلیان تعداد صفحات: 256
انتشارات: دانژه وزن: 306
شابک: 9786002501424 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار -

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(صرع و تشنج به زبان ساده،پرسش ها و پاسخ ها)

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

آنورادها سینک

آنورادها سینک

در حال حاضر مطلبی درباره آنورادها سینک نویسنده 100 پرسش و پاسخ درباره صرع در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

بابک جعفری

در حال حاضر مطلبی درباره بابک جعفری مترجم کتاب 100 پرسش و پاسخ درباره صرع در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

بابک جعفری

علیرضا وکیلیان

در حال حاضر مطلبی درباره علیرضا وکیلیان مترجم کتاب 100 پرسش و پاسخ درباره صرع در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

علیرضا وکیلیان

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید