زندگی به سرعت می گذرد
زندگی به سرعت می گذرد

فروش ویژه

کتاب زندگی به سرعت می گذرد

معرفی کتاب زندگی به سرعت می گذرد

(2)
کتاب زندگی به سرعت می گذرد، اثر کوبی یامادا - دان زادرا ، با ترجمه مریم هاشمی احتساب ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات فراروان ، به چاپ رسیده است. این محصول به تیراژ 1,000 جلد، در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 25,000 26%

18,500

25,000 26% 18,500

محصولات مرتبط

(5)
1%
(2)
26%
فروش ویژه
(5)
25%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه
(4)
قیمت قبل
(2)
25%
فروش ویژه
(2)
17%
فروش ویژه
(2)
25%
فروش ویژه
(5)
1%

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • کتاب زندگی به سرعت می گذرد اثر دان زادرا ،کوبی یامادا مترجم مریم هاشمی نشر فراروان منتشر شده است 
    این کتاب ارزش بالای هر روز زندگی مان را یادآور می شود و روز به روز آن را همچون هدیه ای با مدت زمان استفاده محدود مجسم می کند که پس از به پایان رسیدن فرصت دیگر قابل بازگشت نیست. مولفین برای بهره گیری از تمام لحظات عمرمان و زندگی کردن در دنیای شتاب زده ای که برای خودمان دست و پا کرده ایم قدمی برداشته اند تا سفر و ماجراجویی جذابی را که خداوند در دستانمان قرار داده به ما یادآور شوند، پیش از آنکه تمام آن را از دست بدهیم.
    گزیده ای از کتاب همه ما همواره یک دسته عقاید، پیش پنداشت و یا پیش داوری های بیهوده و به دردنخور داریم که ناآگاهانه با خود یدک می کشیم. معمولا این عقاید ربطی به حقیقت ندارند ولی به آن ها پاینبدیم حتی هنگامی که بر زندگی مان تاثیر منفی می گذارند. طی قرن های متمادی دریانوردان عقیده داشتند که زمین صاف و مسطح است و اگر به مسافرت های دریایی دوردست بروند از لبه ی زمین پایین می افتند این عقیده حقیقت نداشت اما همیشه ماجراجویی، سفر، اکتشاف و زندگی بهتر را برای میلیون ها انسان دچار محدودیتی غیرواقعی کرد. همه اکتشافات و پیشرفت های انسانی با یک دگرگونی ذهنی یا حسی آغاز می شود. پائولوکوییلو نویسنده ی برزیلی در کتاب “هر روز خود” می نویسد: “خداوند روزها را به ما هدیه کرد و هم چنین لحظه ای را که در آن می توانیم آن چه را ناخشنودمان می کند تغییر دهیم. آن لحظه ی سحرآمیز کمک می کند تا تغییر کنیم و ما را به سوی تحقق آرزوهای مان بدرقه می کند.” آیا فکر می کنید نمی توانید ریاضی و یا موسیقی بیاموزید؟ افکارتان را تغییر دهید. فکر می کنید که دیگر نمی توانید با خواهر، همسایه یا پدر همسرتان سر کنید؟ افکارتان را تغییر دهید. فکر می کنید نمی توانید دور دنیا را بگردید، یک آرزو را دنبال کنید و یا زندگی تان را سروسامان دهید؟ افکارتان را تغییر دهید تا زندگی تان تغییر کند.

مشخصات محصول

نویسنده: کوبی یامادا - دان زادرا ویرایش: -
مترجم: مریم هاشمی احتساب تعداد صفحات: 80
انتشارات: فراروان وزن: 124
شابک: 9786008283300 تیراژ: 1000
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار -
نوع جلد : شمیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(راه و رسم زندگی،خودسازی،کلمات قصار)

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

کوبی یامادا

کوبی یامادا

در حال حاضر مطلبی درباره کوبی یامادا نویسنده زندگی به سرعت می گذرد در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


دان زادرا

دان زادرا

در حال حاضر مطلبی درباره دان زادرا نویسنده زندگی به سرعت می گذرد در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

مریم هاشمی احتساب

در حال حاضر مطلبی درباره مریم هاشمی احتساب مترجم کتاب زندگی به سرعت می گذرد در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

مریم هاشمی احتساب

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید