طراحی روستایی
طراحی روستایی طراحی روستایی

کتاب طراحی روستایی

معرفی کتاب طراحی روستایی

(2)
کتاب طراحی روستایی، اثر مهدی پورطاهری ، با ترجمه مترجم محمدحسین دیانی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات سمت ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی وزیری، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 16,000 1%

15,840

16,000 1% 15,840

محصولات مرتبط

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • پیشگفتار

  • فصل اول: جایگاه طراحی روستایی در نظام برنامه‌ریزی کالبدی سکونتگاه‌های ...
  • فصل دوم: مبانی نظری طراحی و منظر روستایی
  • فصل سوم: مراحل و فرایند طراحی روستایی
  • فصل چهارم: اصول طراحی سکونتگاه‌های روستایی
  • فصل پنجم: مبانی اقلیمی در طراحی روستایی
  • فصل ششم: رهنمودهای عمومی در طراحی روستایی
  • فصل هفتم: طرح‌ریزی مکانی در طراحی روستایی
  • فصل هشتم: طراحی بافت کالبدی سکونتگاه‌های روستایی
  • فصل نهم: طراحی مکانی-کالبدی سکونتگاه‌های روستایی
  • فصل دهم: طراحی مسکن روستایی
  • فصل یازدهم: رهنمودهای طراحی روستایی مقابله با سیل
  • فصل دوازدهم: رهنمودهای طراحی روستایی مقابله با زلزله
  • فصل سیزدهم: طراحی راه‌های روستایی
  • منابع


مشخصات محصول

نویسنده: مهدی پورطاهری ویرایش: -
مترجم: مترجم محمدحسین دیانی تعداد صفحات: 352
انتشارات: سمت وزن: 480
شابک: 9786000204198 تیراژ:
اندازه (قطع) : وزیری سال انتشار -

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

کتاب حاضر برای دانشجویان رشته جغرافیا و برنامه‌ریزی روستایی در مقطع کارشناسی ارشد به عنوان منبع اصلی درس «برنامه‌ریزی کالبدی سکونتگاه‌های روستایی» به ارزش 2 واحد تدوین شده و برای درس برنامه‌ریزی مسکن روستایی نیز قابل استفاده است. امید است علاوه بر جامعه دانشگاهی، سایر علاقه‌مندان نیز از آن بهره‌مند شوند.

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

یکی از مهم‌ترین عناصر ساختاری توسعه در جهت حمایت از مردم روستایی و نیز کاهش آسیب‌پذیری آنان توجه ویژه به ابعاد کالبدی انسان در مناطق روستایی است. در این راستا نیاز به برنامه‌ریزی راهبردی از طریق برنامه‌ریزی منظر و طراحی روستایی از الزامات توسعه تلقی می‌گردد. متأسفانه تا کنون قواعد مدونی در خصوص تعریف طراحی روستایی تدوین نشده است. مؤلف کوشیده است در طراحی روستایی، نظام‌مند عمل کند. به عقیده وی طراح روستایی قادر است علم را با جامعه پیوند زند و در برنامه‌ریزی کاربری اراضی، برنامه‌ریزی منظر و تصمیم‌گیری در خصوص کالبد روستا خردمندانه عمل کند.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

مهدی پورطاهری

مهدی پورطاهری

در حال حاضر مطلبی درباره مهدی پورطاهری نویسنده طراحی روستایی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

مترجم محمدحسین دیانی

در حال حاضر مطلبی درباره مترجم محمدحسین دیانی مترجم کتاب طراحی روستایی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

مترجم محمدحسین دیانی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید