عشق و آلزایمر
عشق و آلزایمر

کتاب عشق و آلزایمر

معرفی کتاب عشق و آلزایمر

(2)
کتاب عشق و آلزایمر (با تعریفی نوین از انسان و عشق)، اثر ایران صادقی ، با ترجمه مترجم مریم زینالی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1398 توسط انتشارات وانیا ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
ناموجود

این محصول ممکن است با عنوان یا انتشارات دیگری موجود باشد، مجموعه آنها را اینجا ببینید.

محصولات مرتبط

(2)
26%
فروش ویژه
(2)
قیمت قبل
(2)
29%
فروش ویژه
(4)
1%
(5)
29%
فروش ویژه
(1)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • این کتاب تمرکز خود را به بررسی و شناخت دو مسئله مهم و اساسی، ماهیت، جایگاه، عملکرد، تاثیرات و چگونگی رشد آن ها قرار می دهد. یک موضوع آلزایمر است که نوعی نقص شناختی به شمار می آید و مسئله دیگر عشق است که از کمال شناخت در انسان حاصل می شود. در حقیقت می توان این دو موضوع را در مقابل یکدیگر قرار داد و از تاثیری که عشق با ایجاد تغییر در سبک زندگی انسان و عملکرد ذهنی او بر آلزایمر به جای می گذارد سخن به میان آورد. پیری و آلزایمر، ساختار مغز، خطاهای ذهنی و مکانیسم های دفاعی، عشق و دیدگاه های مختلف و مراحل رشد از دیدگاه های مختلف سرفصل هایی است که در عشق و آلزایمر به آن پرداخته شده است.
    گزیده ای از کتاب همانطور که در آلزایمر سیناپس های عصبی از بین می روند و در عشق که یکی از مراحل رشد انسان است و با شناخت همراه است می تواند موجب سیناپس های طولانی مدت بشود که در واقع انسجام بافت مغز را به همراه دارد. مثل ریشه های قوی که با تفکر جریان خون بیشتری را به سمت خود می کشاند و با تغذیه و ورزش که همان تفکر در مغز است، برای یافتن معمای زندگی، باعث می شود، ارتباط های قوی در مغز ایجاد شود که هم موجب شود طبق عقیده دوسیستمی باک سیستم قشری و زیرقشری باهم هماهنگ شود و هم نیمکره راست و چپ مغز به تعادل برسند که در اصل این تغییرات در اینسولا که مرکز عشق و میل جنسی است اتفاق می افتد و نتیجه نظم کلی در مغز خواهد بود. کنار هم بودن زن و مرد به دلیل گرایش جنسی، تفاوت های ساختاری و کارکردی مغز عواملی هستند که می تواند محیطی محرک و چالش برانگیز مناسب را برای مغز فراهم کند و البته این نیاز به آگاهی دارد و این آگاهی بایستی از طریق آموزش به افراد داده شود زیرا هنر زندگی نیز مثل هر آموزه ی دیگری نیاز به راهنمایی و آموزش دارد وگرنه با سعی و خطا احتمال اینکه انسان وقت زیادی از زندگی خود را صرف گم گشتگی های و انحرافات خود بکند وجود دارد و ممکن است هرگز به مسیر اصلی بازنگردد.

مشخصات محصول

نویسنده: ایران صادقی ویرایش: -
مترجم: مترجم مریم زینالی تعداد صفحات: 116
انتشارات: وانیا وزن: 150
شابک: 9786226266604 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار 1398

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(زوال عقل پیری)

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

ایران صادقی

ایران صادقی

در حال حاضر مطلبی درباره ایران صادقی نویسنده عشق و آلزایمر در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

مترجم مریم زینالی

در حال حاضر مطلبی درباره مترجم مریم زینالی مترجم کتاب عشق و آلزایمر در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

مترجم مریم زینالی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید